kebabkongen Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Tenkte eg sko bestilla ein 50F kondensator/powerbank nå snart. Er det forskjell på kondensator og powerbank, eller heter det barre det når den blir så stor som 50F? Og eg ser det selges 25V og 16V, må eg ha 16V då siden an ska i bil å ikkje i lastebil? :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hvor mye koster dette udyret? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 har ikkje funne nåken spes plass å kjøpe ennå, men ser at de f.eks på megabillig har sånn: http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=17&id=432 men 21-24V og: http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=17&id=438 den på 16V, så då lure eg på kas eg kan bruka?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Har du plass ville jeg nok heller kjøpt et batteri istedet for den der. Kinetik f.eks til rundt 1700 kroner er nok et bedre kjøp. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Det som er viktig hvis du først skal ha kondensator er at den har lav indre resistans. Ellers har den ingen hensikt. Billige kondensatorer pleier ikke være særlig gode, ikke pleier de å ha den kapasiteten de skal heller... De du har sett på der er "billige". At de tåler over 20 V er ingen ulempe. Soundstream sine f.eks. er meget bra :) Men da koster 40 F ca. 7000,- veil i Norge så vidt jeg husker... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Litt OT men: Kan Kinetik batterier kjøres som vanlig batteri, og ikke bare som ekstra batteri!? Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Litt OT men: Kan Kinetik batterier kjøres som vanlig batteri, og ikke bare som ekstra batteri!? Er da ikke noe problem det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Det som er viktig hvis du først skal ha kondensator er at den har lav indre resistans. Ellers har den ingen hensikt.Billige kondensatorer pleier ikke være særlig gode, ikke pleier de å ha den kapasiteten de skal heller... De du har sett på der er "billige". At de tåler over 20 V er ingen ulempe. Soundstream sine f.eks. er meget bra :) Men da koster 40 F ca. 7000,- veil i Norge så vidt jeg husker... Mvh Stian Den e greit vettu : takktakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Har du plass ville jeg nok heller kjøpt et batteri istedet for den der. Kinetik f.eks til rundt 1700 kroner er nok et bedre kjøp. barra så de e sagt så har et 2 optima batterier fra før! Å eg e så jævla lei av at sånne folk så deg faen kje kan svara på spm men begynna å dra andre ting inn i bilde! når eg spør om kondensator så drite eg vel i batterier!! :boxers takk! *veldig lei av drittpreik* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 barra så de e sagt så har et 2 optima batterier fra før! Å eg e så jævla lei av at sånne folk så deg faen kje kan svara på spm men begynna å dra andre ting inn i bilde! når eg spør om kondensator så drite eg vel i batterier!! :boxers takk! *veldig lei av drittpreik* Jeg prøver her bare å finne et alternativ som gir deg mer for penga! Det batteriet der danker lett ut den kondensatoren du linker til, både i pris og ytelse!! Og har du allerede 2 batterier ser jeg ikke helt vitsen med en kondensator til så mange penger, med mindre begge batteriene er plassert foran Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Litt OT men: Kan Kinetik batterier kjøres som vanlig batteri, og ikke bare som ekstra batteri!? Svarer deg på PM for å ikke ødelegge tråden Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg prøver her bare å finne et alternativ som gir deg mer for penga! Det batteriet der danker lett ut den kondensatoren du linker til, både i pris og ytelse!! Og har du allerede 2 batterier ser jeg ikke helt vitsen med en kondensator til så mange penger, med mindre begge batteriene er plassert foran Mvh Tony Er du bare veldig ignorant, eller har du virkelig ikke fått med deg at en kondensator og et batteri har forskjellige egenskaper? Det finnes ikke et batteri som kan gjøre jobben til en kondensator! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Er du bare veldig ignorant, eller har du virkelig ikke fått med deg at en kondensator og et batteri har forskjellige egenskaper?Det finnes ikke et batteri som kan gjøre jobben til en kondensator! Nettopp de eg og meine. Takk :) Soryy Typhon blei barra litt irritert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Er du bare veldig ignorant, eller har du virkelig ikke fått med deg at en kondensator og et batteri har forskjellige egenskaper?Det finnes ikke et batteri som kan gjøre jobben til en kondensator! Dette hadde kanskje forandret seg om Norsk Elektroakustikk hadde solgt 50F kondensatorer. Alle som skal ha kondensator eller batteri blir anbefalt kinetik, alle som skal ha høyttalere blir anbefalt morel og alle som skal ha forsterkere blir anbefalt sinfoni av de samme 2-3 personene. Skal tro hvor mye selger har med dette å gjøre... Uansett holder en stor nok kondensator spenningen oppe mye bedre ved basslag. Og viss Typhon ser på effektforskjeller ved høy og lav spenning på Sinfoni bør han absolutt holde spenningen oppe. Ellers fører vel http://www.installbay.no både Tsunami og Soundstreamkondensatorer. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Dette hadde kanskje forandret seg om Norsk Elektroakustikk hadde solgt 50F kondensatorer. Alle som skal ha kondensator eller batteri blir anbefalt kinetik, alle som skal ha høyttalere blir anbefalt morel og alle som skal ha forsterkere blir anbefalt sinfoni av de samme 2-3 personene. Skal tro hvor mye selger har med dette å gjøre... sånn er det desverre blitt her på Bilforumet. men når dette er sagt hadde jeg heller satset på gode batteri fremfor en kondis Edit: så ikke at trådstarter hadde batterier fra før Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg