300db Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Skal du lakke den i samme fargen eller?Tror ikkje eg har lest noe om det i tråden din.Husker vi kappet 4 ringer bak på rekord coupen som eg hadde i 93-94.Husker vi stod fast da vi skulle kjøre den ut.Den var gul med svart tak og 2 svarte striper på panseret. Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 hehe.. jeg har ikke kappet da.. men liker den stucken, kunne hatt det slikt. Er desverre bare jekket opp i fronten... Bilder av din? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Den gule vet ikkje om eg har bilder av.http://www.300db.com/thumbnails.php?album=10 ligger litt foskjellig Den grønne har eg ikkje lenger. er den rød/orange eg har nå.Er flere bilder eg ikkje har lagt opp på galleriet mitt ser eg,får oppdatere den en dag. Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mystic Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Bli stili å se når du har lakka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Da var den lakka, Jeg brukte lastebil klarlakk( er bare lærlig, å den er det halv pris på) men jeg fikk den ikke til å flyte ut orntelig, så mellomsliping og lakking på nytt med klar lakk.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Kjedelig da:/ hvordan farge ble det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 bilder av den nye fargen? Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Bilder... Brukte 1,5l tektyl i skjermer/innerskjermer Så la jeg ett parr cm med bodyshots i bunnen av frontplaten.. så noen bilder av den.. Var foresten på eu- kontroll og.. Ikke så mye galt. Fant ikke ramme nr, slakt hanbrekk. Div gående pærer.. Det er ikke værst på en 40år gammel opel.. hihi Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 lækker den der, den blir nåkk helt sikkert drit fin når du blir ferdig. :thumb Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 åssen går det her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 egentlii har det ikke skjedd mye, kjøpt drifte bil å holder på mye med den, meen. tror at når jeg får spart opp nok penger så blir det en tur på customcars;);) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Tøff bil det der! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smyggen Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 hei. vakkert eksemplar du har der kompis. jeg har en 70 modell rekord c coupe 1900 sprint! nydelige biler :D min står plukket i deler for øyeblikket. noen ting jeg lurte på, du sier du har nye stoler og 4-punkts seler.. for det første, er 4-punkts seler låvlige på veg i det hele tatt? og hvor har du festet selene? min er orginal uten seler, men jeg vil ha!! flott prosjekt du har der, kjekt å se det er andre enn meg som holder på me de gode gamle traverene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smyggen Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 jeg har (nesten) alle listene liggende, og jeg skal sansynligvis ikke bruke alle. har ikke planer om å bruke værken hjulbuelister eller kanallister.jeg har også noen som skal markere vinyltak bakerst, men de skal jeg heller ikke ha, ettersom jeg ikke har vinyltak. er du kansje interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 dritrå bil,panseret var genialt,ser ut som en skikkli muskelbil:) ats felgene var finest på bilen synst jeg men stå på uansett, har dritlyst på sånn bil eg og:D:D få litt senk på fremme og få den litt på trynet:P senking bak er sikkert fint og:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg