w210200cdi Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Det var en jævli harry bil steffen:) Selg den til per som vinterbil:) Få deg AUDI S bil gutt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Det var en jævli harry bil steffen:)Selg den til per som vinterbil:) Få deg AUDI S bil gutt:) pssssth.. Dt seie du bare for å vær kuul:) Men om politiet stopper meg spør de i vertfall ikke om jeg har ett kjøreskap i fronten..:) hehe Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Men om politiet stopper meg spør de i vertfall ikke om jeg har ett kjøreskap i fronten..:) hehe haha Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Dette var grombil!! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w210200cdi Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 pssssth.. Dt seie du bare for å vær kuul:) Men om politiet stopper meg spør de i vertfall ikke om jeg har ett kjøreskap i fronten..:) hehe Et kjøleskap er til for å kjøle ned goe ting, som feks: ØL, CIDER eller en herlig TURBO!!!!:knob: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Pen bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Fått deg orntlig bil nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 fet bil ;) men likte ikke stilen på den, ble litt for yankee for min del, bytta panser, felger og fin senk og andre speil, da hadde den vært über, men for all del, fin bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Få den til å se sånn ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hehe, må få sendt den så langt ned i dritten det er mulig å komme:) Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RECORD Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 her er nybilen min. En olympia rekord c coupe ( eller hardtopp. er ikke sikker..! ) 1967mod. De modsa jeg vett om er. Panser scoop, ombygd mittkonsoll. elektronisk tenning. opel astra turbo stoler. med calibra understell og skreddersydd setetrekk i skinn. 4pungt seler. Hva syns dere? den var kul den.... bra jobb det... si ifra hvis du finner noe stylling til record 86 mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 DA var den parkert for vinteren.. :spin Bilder kommer. Noen tips om hva som burde gjøres? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Få tak på mer av originalkrommen, og de originale små runde speila (ser ikke en dritt i de, men de er feite :D) Senk litt mer i nesa, så blir det bra ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Runde lykter e et must. Treng ikke så mye chrome hvis du kjøre den her stiln. Chromelister her å der e bare for å plage seg med rust overalt. Potensiale i rekordn din vertfall, tøff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 fjern wunden so har du en fin bil ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg