sp0ky Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Runde lykter e et must. Treng ikke så mye chrome hvis du kjøre den her stiln. Chromelister her å der e bare for å plage seg med rust overalt. Potensiale i rekordn din vertfall, tøff Å dam. hvor i all verden får man tak i slike? Noen som vett hvor jeg kan skaffe speil? eller skla jeg kjøre uten? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torefh Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 heftig bil! råe linjer ;) Bil med sjel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Speila på den sølvfarga coupeen ser ut som originale Rekord C speil, -litt- vanskelige å få tak i virker det som... :P Har et sett med slike felger, bare i 8x15" liggende jeg :D Ikke til salgs nei :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 fet bil ;) men likte ikke stilen på den, ble litt for yankee for min del, bytta panser, felger og fin senk og andre speil, da hadde den vært über, men for all del, fin bil ;) så enig så enig... syns heller ikke at sånne stoler har noe i en sånnen bil å gjøre, men den var fin for det den, ikke begyn å blann stiler inn i den, fortsett i den retningen den er på begynt, vis du syns det er fint, tenkte på sån muskel bil stil, for det er det det panseret minner om og siden alt av list verk er fjernet. det er nemlig veldig vanskelig å få tak i et komplett sett med lister.. har en del listverk jeg, men uten resten, så er du like langt Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 ååå savner bilen. snufs.. gleder meg til sommer.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-max Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 rekord c og commodore a er de tøffeste ever hatt to stk sjøl en2,8 gs og en rekord med 2,5,,,huseby auto er stedet for dokker hehe han finner mye rart til dere stå på gutter fete kjerrer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Fått tatt noen nye bilder, Hva slags felger burde jeg kjøpe? Borbet, Ats så har jeg foresten begynt å fikse den opp... DEILIG Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Dette er forresten en hardtop, om du ikke har funnet ut det selv. Kult med fattigmanns cab! Har det på 20M'en min.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 ATS så finest ut av de felgene du prøvde på der, blir for kantete de borbet greiene, passer liksom ikke in med bilen's utseende Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Ja, gå for ATS og litt mer senk! :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Ja, gå for ATS og litt mer senk! :) Litt mer? Den er orginal. Men 60/60 er på vei. Røde justerbare Koni kommer på i morgen..!! :kiss Hvor kan jeg skaffe ats? De jeg prøvde var IKKE til salg Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Sa jeg litt mer? Mente selvfølgelig -litt- mer :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Lure på hvordan det blir med røde-koni dempere på orginal fjærer. Skal til å sette inn nytt annlegg nå, så siste sjanse for å bytte dempere på en stund uansett, blir nok bedre enn det hoppeslottet den er nå.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Er du fortsatt gira på ATS så har jeg en del ATS classic. HAr 4 stk 8x13" og 2 stk 10x13" som kan selges. ;) Sitter 8x13" forran og 10x13" bak her. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Da var felgene over på god vei ( håper jeg, betalt i vertfall) Og nylakka framskjerm..!! Klar til lokalt opeltreff på lørdag:spin Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg