sp0ky Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Her er bilder fra treffet... Her er selve treffet:) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 2 opler stilte opp på treff? den ser jævla strøken ut den rekorden! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Se link under der er det bilde av de andre treff bilene.. Var ikke mange folk. var bare lokalt garasjetreff... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Fin rekord :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Fin rekord :) Takk.. =) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Bank, bank, Rådebank :( Da blir det vell en 12v... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Har en liggende bakerst i garasjen som venter på at jeg skal sette sammen "elefanten" jeg fikk i går, hehe ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ble det borbet du kjøpte deg?? Skulle hatt noe annet altså.. Spørr du meg så, så ikke bilen ut med de kantete felgene der.. Skaff deg heller noen med litt rundere linjer.. Da blir det bra:D Liker rævva på bilen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 har ikke kjøpt borbetene.. Venter på Ats fra bambo.. ARG tar så lang tid..!! Har kjøpt ats classic 4x 8x13 og 2 10x13 Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Faen vil ikke selge den rekorden da?:p faen fikk jævla lyst på rekord jeg nå:) Siter 91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort. 89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt. 96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt BMW Prosjekt attåt;) e30 320 92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Faen vil ikke selge den rekorden da?:p faen fikk jævla lyst på rekord jeg nå:) Gi meg ett tilbud på pm... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Her er hvordan bilen ser ut... jepp.. ser forferdelig ut.. skulle egentli lakke det i morgen, men fikk lov av sjefen til å stå noen dager til å jobbe:afro SÅ nå har jeg begynt på frontplaten Og fram skjermen.. slik så det ut før jeg begynte.. Vært lakka noen ganger før ja... Jepp... er noe rust..onfiredevi Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Er alltid det på gammelbiler ;) Min C coupe er MYE verre... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Da var denne dagen over.. I dag fikk jeg gjort dette... Skjulte bulker under kilovis med sparkel.. Men veldig fin i innskjermer... =) Rust=/ Disse hulla var fylt med SPARKEL!!! meliking Da kommer det sikkert mere i morgen=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Her er den senket en god Halvmeter... hva synes dere? Her er det som er gjort i dag.. Begynt å vanslipe.. skal fortsette i morgen..:Devil: Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg