Gå til innhold

Golf GTI 2.0 -97mod

Ranger emnet

jonas GTI

Anbefalte innlegg

Heisann!

har hørt at det er veldig slappe kammer på disse bilene..så jeg regner med du får endel hk på å bytte til noen kvassere kammer.... priser og sånn har jeg ikke helt oversikt over..men ca.3-4000 kr,er vel ikke langt unna...

+ den vanlige "trimmingen" da.. luftfilter og eksosanlegg..

/Tomas G

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvassere kam er sikkert bra! Jeg har hørt at det finnes filtere og potter som anbefales spesielt til golf, har noen greie på hvilke merker som er bra eller ikke, ev hvor man får tak i disse, helst i oslo! Hva med med chip-tuning, har også hørt mange gode historier om dette.. særlig til GTI 16V, noe jeg desverre ikke har! Har noen vært borte i bytte av grenrør, man skal visst oppnå en 10-12 hk gjennomsnittlig effektøkning?

jonas sørensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...
Kvassere kam er sikkert bra! Jeg har hørt at det finnes filtere og potter som anbefales spesielt til golf, har noen greie på hvilke merker som er bra eller ikke, ev hvor man får tak i disse, helst i oslo! Hva med med chip-tuning, har også hørt mange gode historier om dette.. særlig til GTI 16V, noe jeg desverre ikke har! Har noen vært borte i bytte av grenrør, man skal visst oppnå en 10-12 hk gjennomsnittlig effektøkning?

orginale grenrøret på disse bilene holder i massevis, får nok ikke noe særlig effekt ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Hva med med chip-tuning, har også hørt mange gode historier om dette.. særlig til GTI 16V, noe jeg desverre ikke har! Har noen vært borte i bytte av grenrør, man skal visst oppnå en 10-12 hk gjennomsnittlig effektøkning?

Chip-tuning vil jeg også vite litt om på denne typen bil. Noen som har testet dette eller vet om steder man kan få tak i gode chipper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...