Gå til innhold

montering av addon på 740

Ranger emnet

Orjuz

Anbefalte innlegg

fikk i dag pakken fra http://www.spoilershop.se

legger ved litt info om pakken osv

den ble bestilt:

Date: Sun, 30 Jul 2006 11:04:05 +0200 (CEST) da motokk dem ordren

og pakken kom i dag

altså 7 oktober

passformen er litt rar og det er tydelige forskjeller på dem så litt små pussing og sparkling blir det nok uansett.

blir mobil bilder nå siden kameraet er litt kjip når det gjelder og overføre de til pc'en.

vel her er noen bilder

Bilde021.jpg

Bilde022.jpg

Bilde023.jpg

Bilde024.jpg

noen her som gidder å legge ut noen nær bilder av addon fra siden og på hjørnet forran. obs nærbilder ja. sån at jeg får dem riktig montert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lev tid ca 2-3 veckor

hater når flk ikke kan være ærlige når det gjelder bestilling a deler! tipper du var gira som faen den 3.uka å skjeka posten hvær dag for hentelapp osv.. fikk melding av trondD i går kveld, da hadde han og fått sine, tror det var på ca samme tid dere har bestillt..faen så jalla den sjappa der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sendte en mail hver uke etter bestilling og da var svaret

:Hei pga feriestängt så har det blivet förseningar Lev ca 2 uker

så gikk det 2 uker og jeg sendte en ny mail, hvor blir de av?

:Hei jag har sent till dej den 21sep mot postopkrav

ser også på bildene ossen kvaliteten er. vil si at det er mere som et stk ramme man har kjøpt og så må man gjøre det ferdig som feks et halvprodukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mine lepper i går. Det tok utrolig lang tid, og hver gang jeg sendte mail å spurte hvor de ble av så var svaret at det var stopp i produksjonen grunnet ferie. Tidligere i denne uka sendte jeg mail å avbestilte siden bilen skal selges, men da var det alt sendt. Noen som trenger, he he :) Prisen ble 1285 bare for leppene, litt dyrt ja.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mine lepper i går. Det tok utrolig lang tid, og hver gang jeg sendte mail å spurte hvor de ble av så var svaret at det var stopp i produksjonen grunnet ferie. Tidligere i denne uka sendte jeg mail å avbestilte siden bilen skal selges, men da var det alt sendt. Noen som trenger, he he :) Prisen ble 1285 bare for leppene, litt dyrt ja.

kor masse koste for add on då, sånn cirka ?

2006 nissan navara

1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider