Gå til innhold

turbovakt

Ranger emnet


dieseltrøkk

Anbefalte innlegg

jeg trodde egentlig det.. volvo740tic her inne hadde det på sinn, wg'en var føka så den lada maks, det vil si at ved ca 4.500rpm nådde han 1.3-1.4(mener å huske det var disse talla) og da kutta den tenninga.. trondD har og en tring i trykkrøret mellom ic og spjeld jeg tipper er denne trykkvakten.. den første var fra 91 og trond's fra 94.. jeg lada 1.7 på min '95 fk og der var det ingenting som kutta hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde egentlig det.. volvo740tic her inne hadde det på sinn, wg'en var føka så den lada maks, det vil si at ved ca 4.500rpm nådde han 1.3-1.4(mener å huske det var disse talla) og da kutta den tenninga.. trondD har og en tring i trykkrøret mellom ic og spjeld jeg tipper er denne trykkvakten.. den første var fra 91 og trond's fra 94.. jeg lada 1.7 på min '95 fk og der var det ingenting som kutta hvertfall!

Om du ser ronny så har jeg ikke den

940_002.jpg

På det bilde du så tidligere så var det bare vanskelig å se :)

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår