BE18068703 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Når jeg kjøpte ny bil for en stund siden fikk jeg med den ene delen av vognkortet når jeg kjørte hjem, Den andre delen skulle selger levere. MEN får ikke nye kort i posten, har bet avgift, må jeg levere inn den gamle delen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 har du omregistrert bilen a? Må på BT å gjøre det, der får du midlertidig vognkort til det nye kommer i posten. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Det kjappeste og enkleste er å ringe BT og høre hva som gjenstår før du får nytt vognkort. :) Om det vognkortet du har liggende ikke er et rosa papir det står "Vognkort del 2" på, så trenger du ikke levere noe (sett at tidligere eier har levert salgsmelding). Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg