Finken Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg har bygd kasse til 2 stk JBL GTI, de skal ha en 4 toms port vær, går det ann og heller bruke en port? For eksempel en 6 toms port? Det hadde passet mitt bygg mye bedre ettersom det blir vanskelig og få plassert 2 4" toms porter og samtidig få det pent. Husker ikke helt hva lengden skal være. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg har bygd kasse til 2 stk JBL GTI, de skal ha en 4 toms port vær, går det ann og heller bruke en port? For eksempel en 6 toms port? Det hadde passet mitt bygg mye bedre ettersom det blir vanskelig og få plassert 2 4" toms porter og samtidig få det pent.Husker ikke helt hva lengden skal være. Det går finfint. Når du har funnet ut lengden på de 2 rørene multipliserer du det tallet med 1,12, da får du riktig lengde på 6 toms røret. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Takker for godt svar. Da er jeg kvitt et problem. 8-) Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg