Gt-4-Ever Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Da har jeg endelig fått lagt bildene av stereoen på nett! Har bestemt meg for å satse på litt bedre lyd i Celicaen min. Med andre ord fin og fyldig lyd. Slik ser det ut foreløpig! Utstyr: 2x Impact PG65s (6,5") 1x Pioneer TS-W305C (Skal byttes) 1x Phoenix Gold Octane-R 8:04 1x Phoenix Gold Octane-R 5:01 (byttes til 8:01) 1x Pioneer Deh-8600mp Det jeg har gjort er: -Fått fjernet de gamle originale høyttalerne -Kjøpt deksler til system 10 -Trukket ledninger -Fjernet originalt stephjul -Kjøpt "flatt stephjul" Som jevner ut gulvet i "trunken bedre ut" -Dempet i trunken -Satt inn 6,5" Komp. sett fremme og bak -Bygget 32 liters subkasse -Gjort ferdig layout -Koblet til alt Her er resultatet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Det som gjenstår er da å skjule kablene som vises litt bedre og støvsuge. Sub og den minste forsterkeren skal byttes ut. Forsterkerene blir like store da pluss at den blir å drive en evt. bedre 12" sub =) Håper Dere liker resultatet! Kom gjerne med tilbakemeldinger! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Ble pent dette ;) Håper virkelig du har alarm, for en slik synlig instalasjon uten alarm er vel omtrendt som å rope på tyver:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Dette ble jo skikkelig bra da ;) Men hvis det var bilen min, ville jeg ha pøvd og gjemt bort forsterkerene, så di ikke lå så "åpent" For det er mange som ikke veit forskjell på ditt og mitt her i Norge! Men fint og gjennomført arbeid ;) ;) Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Har alarm ja. Er jo meningen at det skal vises. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Bilder av hele bilen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 DEN MÅ SENKES!! Hehe ;) Men bygget blei veldig bra! :D Liker clean-look! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Skal nok senkes etterhvert ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Neia :P gt4'en er mye kulere med rally-look og litt høyde hehe Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Får se hva det blir til :) Skal først få gjort stereoinstallasjonen helt ferdig. Har igjen å få skjult kablene litt bedre av det som synes også skal monoblokka skiftes i Phoenix Gold Octane-R 8:01. Har noen forslag til hvilken 12" sub jeg kan kjøpe? (best mulig match til monoblokka) Specs: OCTANE-R 8.0:1 ---------------------------- • High efficiency Class "D" monoblock amplifier • 18dB variable LP crossover • 18dB variable subsonic filter • Low Pass Level port (LPL) • Dimensions: 14.75L x 10.875W x 2.25H 800W x 1 (2 ohm mono) max power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Har ca. 32 liters kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hmm...lite tilbakemeldinger her da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hmm...lite tilbakemeldinger her da... Hehe, ja det pleier å være sånn i starten av en tråd. Ble bra resultat, skal følge med videre. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 okei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Kommer nok neon oppdateringer etterhvert, blir muligens litt carputer også. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg