oledeg Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg sjekka ut siden til Cadence i dag, og på den fant jeg et bilde av en cadence wild beast, forskjellen mellom denne og den "Normale" er at fargetemaet var svart og blått istede for orange og svart. Noen som vet om Cadence lanserer nye wild beast ? Har hørt noe snakk om det før men vet ikke. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 url til sida? fant ikke wild beast på cadence sine sider jeg Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 http://www.cadencestore.com/cadence_manuals/BEAST%20BOOK.pdf Side to til høyere Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det er den første modellen av wild beast du har der. Er en kopi av manualen til de gamle modellene av beast og wild beast du har linket til. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ok, så designet på de gamle wildbeastene var blå og svart, men litt nyere var orange og svart. Men som jeg sa, var på en bilstereo sjeppe, og de sa Cadence laget en ny type wildbeast, noen som vet noe om dette ? Er det noen forskjeller mellom disse elementene (Gamle og den vanlige) ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Har en 12" av den gamle typen beast, og kjøpte en til i fjor, og den viste seg å være av den siste typen. Var litt forskjell på parameterne på de to i hvertfall. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg