Torris Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Heisann, jeg har anskaffet meg en Rockford 12" HX2 subb, men jeg mangler en bra kasse, noen som har noen forslag evt tegninger, tenker på en portet kasse.kassen skal stå i en Golf 3. Forsterkeren er en rockford på 1*1000w rms. Håper noen kan hjelpe meg, kunne kjøpt fabrikk kasse men har desverre ikke råd til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Heisann! Her står alt du trenger å vite: http://www.rockfordfosgate.com/rftech/library/2002/5_Subwoofers/LIT11487A_DVCwoofers_MAN.pdf På den der anberfaler de en kasse på 70,8 liter med 2 stk 4" porter,som er 32,13 cm lange. Lykke til med kassen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 70.8 liter hvis du har en 15" ja, 56,6 hvis du har 12". :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torris Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Takker og bukker, men det var en hx2 punch jeg hadde, den skulle ha 56.6 liter kasse med en port på ca 30 cm. Jeg har faktisk en kasse som er omtrent på de målene, men jeg har snakket med flere med peil, å de sier at kassa ikke passer den subben, den står liksom bare å vibrere uten at det er noe trykk. Men i dag fannt jeg ut noe, spolene er løse, det høres ut som noe er løs inne i subben, begge virker men når du slår litt på konen så får du en "skrangle" lyd inne i subben. Den har nettop vert inne til reconning, så jeg håper det ikke er jeg som har spillt den i stykker siden begge spolene virker,jeg har spillt ganske rolig med tanke på at den skal "spilles inn" på nytt. Noen som har vert borti dette før?? Jeg er ganske bekymret. Håper dette går på garantien. håper på raskt svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg