Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Running Scared må være noe av det beste Paul Walker har gjort! Han spiller veldig bra i denne filmen. Håper vi får se mere til han i fremtiden. Mens dere er skikkeli offtopic generelt så kan jeg nevne en ting: PRISON BREAK!! Få med dere det underverket av en Tv serie! Kommer komplett DVD boks av sesong 1 25/10-06. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Prison break har jeg:) el til episode 13 elns.. vart så jævlig irritert når det ikke var slutten! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 kaaaaaaaindy kaine.... dritbra film men husker ikke navnet :P fet film!! Ripped of his fucking jaw ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Prison break har jeg:) el til episode 13 elns.. vart så jævlig irritert når det ikke var slutten! Slutten på sesong 1 er ikke før ep. 22:heyyou: Dette er virkelig en serie verdt å få med seg! Sesong 2 er ikke mindre bra heller!:happyhappy: Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Prison break har jeg:) el til episode 13 elns.. vart så jævlig irritert når det ikke var slutten! Hehehe, var klar over det når vi bjynte å se jeg:-) Skal kjøpe dvd boksen med hele sesong 1 når den kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg