kimmi89 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hvor mye kan jeg bestiller for i utlandet uten å betale toll ? og hvor mye blir tollen på viss jeg går over grensa? Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hvor mye kan jeg bestiller for i utlandet uten å betale toll ? og hvor mye blir tollen på viss jeg går over grensa? grensen er 200kr,over 200kr,så må du betale mva. og hvor mye du må betale i mva,kommer an på hvor mye du bestiller for Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacluka Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Blir det sendt som en pressang så koster det ingen ting trur jeg :) Da spiller det ingen rolle hvor mye gaven er verdt. Men hvordan dette funker i realiteten vet jeg ikke :) Siter _______________ Audi S4 2,2 1994 BMW 316i 1991 Golf 2 1,6CL 1987 Mitsubishi Galant 2,0 1984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Blir det sendt som en pressang så koster det ingen ting trur jeg :) Da spiller det ingen rolle hvor mye gaven er verdt. Men hvordan dette funker i realiteten vet jeg ikke :) de fleste seriøse utenlandske firmaene sender ikke som gave,da de kan miste retten til å drive butikk)dette gjelder usa,vet ikke hvordan det er i andre land) og gave grensen er 1000nok,men blir pakken stoppet i tollen,så kan de kreve bevis på at det virkelig er gave,har selv opplevd det flere ganger. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 pakke inn i gavepapir da, med gratulasjonskort ;) Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg