Gå til innhold

Direct connect ?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei =) Siden vi begynner å bli så mange så kom jeg på en idè. Hvorfor ikke lage ett eget direct connect rom eller bruke "biltokar.d2g.com" å bruke nickene som vi har her på forumet. HF-Rallye og jeg er en av dem som er der. Hadde vært bra vis dette hadde blitt gjennomført. Regner med at det er flere som har lyst til det også. ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Originally posted by as_no

Hei =) Siden vi begynner å bli så mange så kom jeg på en idè. Hvorfor ikke lage ett eget direct connect rom eller bruke "biltokar.d2g.com" å bruke nickene som vi har her på forumet. HF-Rallye og jeg er en av dem som er der. Hadde vært bra vis dette hadde blitt gjennomført. Regner med at det er flere som har lyst til det også. ;)

Jeg foreslo dette for ca halvt år siden, men ingen har gjort noe med det enda. Kjører selv en DC hub hjemme for å enkelt kunne kopiere filer vi i gjengen. Det er VELDIG enkelt å sette opp dersom en ikke skal ha for avanserte scripts. Eneste som trengs er en PC/server (trenger ikke noe kraftige greier) som står på 24/7... (noe jeg ikke har)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte regge på imperialnet.org for å få bruke dc++, så jeg gjorde det, men nå går det bare å laste ned 30 filer om dagen!!

Hub list linken min er http://www.imperialnet.org/publist2.php?mail=********&key=2166&file=.bz2

Er det noen som har en anna link som man kan laste ned ubegrensa med?

Bruker versjon 0.263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte regge på imperialnet.org for å få bruke dc++, så jeg gjorde det, men nå går det bare å laste ned 30 filer om dagen!!

Hub list linken min er http://www.imperialnet.org/publist2.php?mail=********&key=2166&file=.bz2

Er det noen som har en anna link som man kan laste ned ubegrensa med?

Bruker versjon 0.263

Prøv denne: http://www.1stleg.com/PublicHubList.config

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...