Gå til innhold

bytta fra b230k motor til b230 at

Ranger emnet


VOLVO real power

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

En AT-motor har jo ikke noe ledningsnett å snakke om. Tenningsanlegget kan du la være som det er, bare bytt vacuum-klokke. Starteren er lik. forgasseren trenger ikke strøm, annet enn om den har el.choke - da trenger du en ledning til denne som kun får strøm når tenninga er på.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  VCE skrev:
da flytter du over tenninga fra AT'n... :)

 

tenninga okey, men navn på tinga eg må skifta øve?

 

og ska laga te intercooler, som var med bilen.Er ikkje nokon spesielle slangar så må til?

2006 nissan navara

1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår