kosbært Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Nå begynner det snart og skje ting med Jaegermeisteren også.. da jeg ga opp 2.9 motoren.. har jeg bestemt meg å bygge turbo i den istede.. og har nå en borra 205blokk med 4x4stempler og cosworthråder og is-veiv.. toppen blir ohc med kentkams fastroad eller noe.. og justerbart kamdrev.. t3 turbo og stoor ic fra saab 9000 samt samco-slanger.. blir datasprut etterhvert men førstogfremst blir det bare is-sprutet for å ha noe og kjøre med i vinter... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
is_turbo Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Nå begynner det snart og skje ting med Jaegermeisteren også.. da jeg ga opp 2.9 motoren.. har jeg bestemt meg å bygge turbo i den istede.. og har nå en borra 205blokk med 4x4stempler og cosworthråder og is-veiv..toppen blir ohc med kentkams fastroad eller noe.. og justerbart kamdrev.. t3 turbo og stoor ic fra saab 9000 samt samco-slanger.. blir datasprut etterhvert men førstogfremst blir det bare is-sprutet for å ha noe og kjøre med i vinter... hva med tenningsforskyver da? garantert tenningsbank uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hva med tenningsforskyver da? garantert tenningsbank uten ja.. er sikkert mer jeg ikke kommer på i farta.. men alt er skrevet ned en plass.. vet bare ikke hvor hehe Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Fastroad kam funker dårlig på turbo bil... prøv heller en kam som er beregnet for turbo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Du har endelig tatt til vettet ja? :) Sjekk http://www.sierraisturbo.com for tips.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg