Gå til innhold

Hvor får jeg tak i denne "Spoilern" til omega b1 sedan?

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Personlig mener jeg en Omega B er best uten vinge... eller "lokkforlenger". Det er en som står på Tårnåsen ganske ofte som har en slik en du har bilde av der. Den er ganske shabby i utgangspunktet, men den er ikke bedre enn det den ville vært uten den tuppen, synes jeg. Har den noen praktisk funksjon i det hele tatt? Bremselyset sitter ca 10 cm høyere bare...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var den jeg så etter eller den andre diskre orginale jeg har sett på noen B1. Hvis dere hvet hvor jeg kan få tak i???så hadde det vært flott.

Personligt synes jeg denne lille "forlenger eller spoilern er veldig pen. Og diskre. Så det vil jeg ha der. Rompa på den blir litt tøffere. Og med 2 utblås bak og ny lakkert så tror jeg ikke den blir så shabby som den på tårnåsen.

PS, Kom på streetmeet på Ingerstrand 28 oktober, så kan du ta en titt på den. Parker opp ved børneplassen. Kansje jeg legger noen striper med den. Er den frisk og fin og været er bra så blir det kansje til det.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæther Racing: Hehe, vel, jeg kommer mest sannsynlig oppom en tur for å titte på bilen din ;) Se hvor bra min kanskje kan bli en gang i fremtiden når pengene strømmer inn på kontoen min og jeg blir økonomisk uavhengig... Noen som blir med på NOKAS anyone? :D

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har kjøpt dette vidundret. Lyst og selge spoilern bak til meg eller? Eller skinnintriøret??bytte med mitt CD intriør og mellomlegg fra min side? Og godt du har automat, hehe ellers hadde det vil blitt jevnt.

beholder det nok selv.. sorry... spoileren er jo orginal Opel/irmsher da.. :)

gleder mg som en liten unge til og hente den i morra

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk men har litt igjen på min. Felger osv. Ps har lakkert Masitaly felga Hvite for noen dager siden hehe ;)

Nokas ja , trenger en c20let,,Men jeg har blitt så sinsykt forelsket i omega B2 nå :)hehe alle jeg kjenner sier rompa osv på den stygg, jeg synes den er drit lekker i sedan. mmm lyst på b2 gjerne 2.6l og Manuel og elagance med svarte skinn og svartbil..mmmm Og kasta på noen sikklig kant felger. drømmecrusiern det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker men fant den ikke, står bare delenr. og ikke bilde av delen. Så det er litt og velge mellom så veit ikke helt hva jeg skal finne på.

Ja det vil jeg veldigt gjerne. :) gøy med flere omega eiere i ski. :) Ta vare på den da. Ikke herj alt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker men fant den ikke, står bare delenr. og ikke bilde av delen. Så det er litt og velge mellom så veit ikke helt hva jeg skal finne på.

Ja det vil jeg veldigt gjerne. :) gøy med flere omega eiere i ski. :) Ta vare på den da. Ikke herj alt for mye.

part 74001402 koster 1771.- er bilde der..:P

bare og trykke på omega b så scrolle litt ned over..:)

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider