Gå til innhold

Min 945 Turbo -98

Ranger emnet

Petter`n

Anbefalte innlegg

yes:p henta den på fredag... det eneste som amngler er forstillingskontroll.. så er den helt ferdi, men jeg merker ingen forskjell, men det blir 17" vinterhjul etterhvert håper je, så da får je ta kontrollen da...!

Det er bra. for det er satans til pen farge på din bil. og det er bra du fikk den retta opp.

Ha en riktig God (Volvo) Jul:)

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den blei ikke hellakkert desverre... men de lakkerte opp til vinduene på begge sider, å stolpene opp ved bakluka, håndtaket på bakluka å vingen da såklart... skulle helst hatt 960 håndtak å pusser, men det var håpløst å få tak i....

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mere uppdates da... har jo såklart montert turbotrykksmåler, leeeenge siden det... har satt den å oljetrykksmåler under der spilleren sitter... brukte begge rammene fra 240, den som instrumenta sitter i, å den som sitter foran der igjen.. kappa vekk alt unødvendig i det rommet som er der orginalt, å fikk gjort plass til instrumenta...

her kommer ett bilde, blei ganske bra:) sorry for kvaliteten, men er tatt med en svett nokia... hehe

Bilde005.jpg[/img]

x - Volvo 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få si at det er en meget pen bil du har der.

Nydelig i fage på den bilen.

Hvordan har du festet tak vingen lim?

Gort det nesten slik som meg med målerne og.

Lite bilde av hvordan jeg har gjort det

målerne skal byttes ut med VDO målere.

http://i10.photobucket.com/albums/a108/icemats/Bilde058.jpg

Mvh Mats

Volvo 940 Lt 96 mod

Opel Ascona b 77mod

Volvo 240 87mod

VW Caddy 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte løsningen på ekstra innstrumentene ganske så godt, skal holdes i bakhodet til jeg får meg ny bil. Liker bilen din Petter `n ganske så godt, rett å slett nydelig :)

Tusen takk for komentarene:) Er ganske fornøyd med Long Roof`n sjæl å... synd att penga ikke strekker til bare.. Er så mye jeg skulle hatt...:) Men detta veit jo alle med bilinteresse alt om:) hehe.... Men takk igjen:) hyggelig å høre!

x - Volvo 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den blei ikke hellakkert desverre... men de lakkerte opp til vinduene på begge sider, å stolpene opp ved bakluka, håndtaket på bakluka å vingen da såklart... skulle helst hatt 960 håndtak å pusser, men det var håpløst å få tak i....

Hvis du mener bakrute pusser, så koster ikke den mer enn 600 kr på Volvo.

Det er en god invistering.

Tidligere brukernavn var Volvo940tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener bakrute pusser, så koster ikke den mer enn 600 kr på Volvo.

Det er en god invistering.

Ja, er den jeg mener ja... får stikke på volvo å bestille nå i romjula da:) å håndtaka koster vel 600kr stk,... å så skal je ha 4... huff... det blir ikke nå i jula... Men takk skal du ha da:)

x - Volvo 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uppdates igjen...

Var på volvo i dag å kjøpte nye plugger å bestillte bakrutepusser til 960:) den kommer i mårra, så da er det bare å få årna med lakk, å bli løsemiddelskadd en stund:p

Lurer fortsatt på hva den klakkinga i bakakslingen er.. får ta opp å se en dag.. Virker som om det er hjul-lager, men er ikke sikker... lyder kommer når bilen triller uten motstand.. gir jeg gass blir den borte, bremser jeg på gir blir den borte.. Var ute å kjørte en sving nå, å i høyre svinger blir også lyden borte... er på venstre siden... så er det noen sm har tips om hva det kan være, så får dere bare skrike ut...

MvH Petter`n

x - Volvo 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er den jeg mener ja... får stikke på volvo å bestille nå i romjula da:) å håndtaka koster vel 600kr stk,... å så skal je ha 4... huff... det blir ikke nå i jula... Men takk skal du ha da:)

Bare hyggelig å komme med tips. Jeg ble selv tipset om at de ikke kostet mer på volvo.

Tidligere brukernavn var Volvo940tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) takk for det:) Ja, er bosch senka med orginal fjærer, er ikke så ille foran, men myk som ett uvær bak... litt dumt, men får vel kjøpe ett senkesett, få det i vognkortet å kappe det:) pluss andre dempere da blir det bra tenker jeg!

istede for å miste kjøreegenskaper og kappe disse senkefjærene, hvorfor ikke bestille et sett med fjærer fra http://www.fjerfabrikk.no/ tror faktisk du får med papirer slik at du får det godkjent i vognkortet.

Vet det finnes 80 mm til 240 og tror jeg har hørt om en som hadde 100mm også fra åkrene, men koster dog litt mer....

Ellers, fin bil! stå på videre :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider