docsist Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article404355.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 noen som vet hvilken bil der er snakk om her? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 kan d være en rød supra tro ? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Blir det vanskeligere å få prøveskilter nå da... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hahah, pottitpoliti. Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 "heisann, jeg skulle gjerne hatt noen prøveskilter jeg" "prøvekjøring eller flytting?" "hmmm... flytting" "nei, beklager så mye, men på grunn av grisekjøring kan vi nå gi prøveskilter til personer over 60 som har lappen i minst 45 av dem" "ooookey, få prøvekjøring da" "ahaha, ikke pokker, da kommer du IALLEFALL til og grisekjøre" Potensiel drømmedialog med biltilsynet? :rolleyes: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Huff stakkars potensielle biltilsynet-vankere :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hehe,skjer nok ikke en ting,men er glad det henger 5-6 sett med prøveskilter på jobb:P Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemoda Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 jeg slipper heldigvis prøveskilter lengre, nettopp fått skikkelige skilter på bilen. Men tror de mente at evt røde raske biler ville bli holdt under oppsikt i forbindelse med politiet når de kjøper prøveskilter Siter Nissan 200sx 1990. X:1991 Peugeot 405 Mi16 (har fortsatt deler) X:1988 Peugeot 405 Mi16 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article404355.ece Bare jeg som ikke skjønner topic? Hvorfor er de blitt blinde? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Tipper det politiet mener er at dem vil påpeke reglene for prøveskilter, ikke alle på Biltilsynet tolker disse likt, og mange som ikke skulle hatt skilter får dette. :) Tipper uansett dette er en bil som ikke er betalt engansavgift på, og da hjelper det ikke om BT holder oppsikt, med mindre de ser bilen vedkommende kommer i. Farge kommer ikke opp når skilter leies på rammenummer. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Bare jeg som ikke skjønner topic? Hvorfor er de blitt blinde? Står er nummer på prøveskilta, og BT kan sjekke hvem som har lånt prøveskilt Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Står er nummer på prøveskilta, og BT kan sjekke hvem som har lånt prøveskilt Nå gikk jo dette relativt fort, og da er det ikke det letteste å lese på nattestid. I tillegg er det svart tekst på rød bakgrunn (evt hvit tekst om det er årsprøveskilt), noe som heller ikke gir den beste lesbarheten. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Politibilene har gode kameraer. Jeg fikk se et opptak en gang da en politibil var ute på vanlig loding. De lå ca 300 meter bak en motorsykkel i relativt høy hastighet. Vi kunne zoome inn og se om det var brukt stjerne eller flatskrujernskruer til å feste skiltet... Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Politibilene har gode kameraer. Jeg fikk se et opptak en gang da en politibil var ute på vanlig loding. De lå ca 300 meter bak en motorsykkel i relativt høy hastighet. Vi kunne zoome inn og se om det var brukt stjerne eller flatskrujernskruer til å feste skiltet... Haha sikkert!!! Selv med et digitalt fotokamera på med høy optisk zoom og oppløsning så skal det mye til for at du kan skille en stjerneskrue fra en vanlig skrue på 300m avstand Men tilbaketil topic, skjønner ikke hvordan denne hendelsen kan ha noen innvirkning på prøveskilt ordningen. Han som kjørte den bilen kunne jo kjørt like gris selv uten skilt. Er jo ikke prøveskiltene sinn skyld han han kjørte fort. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg