RuuDpus Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hvorfor trenger man fres for å lage basskasse? kan man ikke sage ut den rundingen med stikksag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hah. jeg har funnet et problem, som selvfølgelig var min egen feil! Mekanismen (tanga) som har holdt bryteren på har vert for slapp og ikke trykt knappen godt nok inn. Er jo bare en AV/På knapp, så skal vel teknisk sett være umulig? Ruudpus: Jo til kasse er stikksag greit, men holder på med ny dash, og div annet snusk. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hvorfor trenger man fres for å lage basskasse? kan man ikke sage ut den rundingen med stikksag? Er vel ett spørsmål om å gjøre det litt lettere for seg selv, egentlig skal man vel bruke mal, kappe sånn ca med stikksag og frese resten.. Men jeg freser alt, ett hull til 12" sub i 19mm MDF tar ca 30 sekunder. Kantfresen kan man bruke til å frese bort kanter som stikker litt på utsiden av kassen. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 får aldri hullene rette jeg :( kansje en sjablong, eller stang aktig ting fra senter hadde funket?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 kansje en sjablong, eller stang aktig ting fra senter hadde funket?? Også kallt anlegg, og dette er jo en selvfølge når man freser runde hull, ellers kan man bruke kantfres og mal. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Jeg fikk lyst å kjøpe fres og lage subkasser nå jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Også kallt anlegg, og dette er jo en selvfølge når man freser runde hull, ellers kan man bruke kantfres og mal. har bare paralell anlegg til rette strekk jeg :/ noen greie å anbefale?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg