Gå til innhold

Min vectra 2,0i 1990 mod! [ Lakkere bilen i svart ? ]

Ranger emnet

haukhe

Anbefalte innlegg

Pen bil:) Men syns faktisk at B Vectra er hakket penere, ikke for at jeg selv kjører det, men har alltid syntes det. Ikke missforstå, får det er utrolig mange A Vectraer som kan være mye penere:) Bare få på noe moderat styling, og breie 16" felger nå med kant, så blir dette bra det..:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil:) Men syns faktisk at B Vectra er hakket penere, ikke for at jeg selv kjører det, men har alltid syntes det. Ikke missforstå, får det er utrolig mange A Vectraer som kan være mye penere:) Bare få på noe moderat styling, og breie 16" felger nå med kant, så blir dette bra det..:D

Har nok ikke tenkt til å gjøre mye mer med denna. Studerer og har ikke råd. Den skal kjøres ihjæl, og når jeg er ferdig å studere blir det heller noe annet... Audi RS4 er en stor drøm ! Men noen år te ennu anger2

Men skal faktisk prøve ut noen 9*16 felger denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av den eller ? :D

Solgt den på Autodb right? Tror jeg har sett den der... Fikk for den?

ojh... sku ha svart på denne for lennnnnge side :)

jah solgte den på autodb, fikk 20 000,- for den uten felgene, og med gåen cluth så er ganske fornøyd!

bilder:

161205110937_dscf0122.jpg sånn så den ut når jeg hentet den.

slik ble den:

DSC_0086.jpg

DSC_0075.jpg

DSC_0071.jpg

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Har nok ikke tenkt til å gjøre mye mer med denna. Studerer og har ikke råd. Den skal kjøres ihjæl, og når jeg er ferdig å studere blir det heller noe annet... Audi RS4 er en stor drøm ! Men noen år te ennu anger2

Men skal faktisk prøve ut noen 9*16 felger denne uken.

Jeg drømmer også om RS4 Hege, men jeg har bare råd til felgene ennå.. Men A4 skjermene likte ikke 255.35.18 8.5x18, de var litt smale:P så da blei det ikke RS4 hjul heller:P SORRY OT!

rs41.JPG

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Se her ja. Ble bedre når den fikk litt bakkekontakt :)

RS4 ja. Du kan jo bare selge Opel'n og låne resten ? Heahea.....:D

Men alt hjelper:D

He he he! Får no se på det ja ;P lol! Skal nok ha meg noe annet føre en RS4 ;) RS4 kan være vinterbil ;P

Men må bare vente på pengene! Så skal det komme noe gromt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Økonomisk sett så suger det å være student ja:P Men forhåpentligvis får man vel en jobb når man er ferdig å klarer å fortsette bilinteressen derifra :D

Men jeg vurderer å lakke bilen min i SVART mot sommeren... Hva syns dere om det ?

( det er da jeg selv som skal gjøre dette:P og har aldri prøvd... trenger tips / triks :D. Sprøytepistol, sandblåser, kompresser og alt det der har jeg da ;P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...