Gå til innhold

Jente søker bra SUB

Ranger emnet

Mumfy

Anbefalte innlegg

Heisann folkens..

Jeg kjører en liten VW golf, og har vurdert å kjøpe meg sub. Dvs. jeg kjøpte noen høytalere til hattehyllen min av en kompis, men de har ikke noe mer enn diskant, finnes ikke bass i det hele tatt..

Men jeg er en fattig student, og trenger egentlig ikke så veldig mye lyd heller. Så jeg har vel bestemt meg for å kjøpe en aktiv sub.. Men jeg har IKKE peiling på hva som er bra, og hva som er dårlig. Hva som gir lyd, og hva prisen bør være på de forskjellige...

Jeg tror jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe større enn 10'', da jeg syntes dette tok nok plass i mitt beskjedne bagasjerom. Og det er sikkert plenty med lyd.. Men hvor kan jeg få tak i dette, og hva er en god pris??? Hvor mye bør jeg gi..

Så en, som så ut som et rør/tube, den kostet 2000kr, jeg fant også endel på http://www.bilstereo.no, men synes disse var endel dyrere..

Noen tips og råd mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens..

Men jeg er en fattig student, og trenger egentlig ikke så veldig mye lyd heller. Så jeg har vel bestemt meg for å kjøpe en aktiv sub.. Men jeg har IKKE peiling på hva som er bra, og hva som er dårlig. Hva som gir lyd, og hva prisen bør være på de forskjellige...

Noen tips og råd mottas med takk!

Kanskje 2 slike?

http://installbay.no/product_info.php?cPath=89&products_id=41

Og kasse kan du få billig av meg.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Om subben er aktiv eller ei spiller jo liten rolle om du får en pakke med sub i kasse og forsterker, er akkurat det samme styret med kabler osv (bortsett fra at på en aktiv sub trenger du ikke koble til de to høyttalerkablene selv)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider