Gå til innhold

Min 940 B230FK

Ranger emnet

Is-Bjørn

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Har du montert turbotrykksmåleren? Hvis ikke, kan du gjøre som Fantastic Volvo: Montere i hanskerommet. Da slipper du alt av fjortislys og nåler som hopper rundt når du kjører ;)

Ellers en veldig fin bil, utenom at bare halvparten er sotet ;) Strøken svart bil er utrolig fint!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
biohazard, er ikke noe problem i det hele tatt faktiskt.. var litt småskeptisk jeg også, men kjører bare den ved vinduet mot meg, så går det helt fint..

Åssen blendet du kanalen til de gamle varmedysene?

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen der sa du noe.. har glemt det helt ut, nå er det bare ei T skjorte trykkt medi der:D hehe må ta å gjør noe der en dag nå i uka..

Hehe. Hva har du tenkt å bruke da? Det blir jo ganske varmt ettervært. Åssen fikk du ut dysene

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hva har du tenkt å bruke da? Det blir jo ganske varmt ettervært. Åssen fikk du ut dysene

kansje litt drut å herje tråden til mr. Is Bjørn sån her, men du må trykke noe langt,flatt og tynt inn på sidene..er sånne klips med mothaker på, som er festa i dysene, og graver seg inn i dashen, så når du får noe mellom dysene å dashen, er det bare å trekke ut..

spør i tråden min heller hvis det er noe annet du lurer på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Hei igjen lengesia sist.

Bilen lever god daga:

Volvo940004.jpg

Gikk lang tid før jeg hadde noe å fortelle og når den dagen kom, fant jeg ikke tråden :(

Driver å bygg litt stereo.

Har trimma litt.

Nye felger til sommeren.

:D

- 08 BMW 325i E92

Til salgs - 96 BMW 750i E38

98 Nissan 200SX S14A - SOLGT///98 Volvo 940 B230FK - SOLGT///02 BMW 525da E39 - SOLGT///96 Volvo 940 B230FK - SOLGT///83 BMW 525i E28 - SPIKER///91 Ford Sierra 1.8TD (Grøss) - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider