mx_power Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 noen som vet om noen som selger "alcantara" skal bare brukes i dører og tak så trenger ikke værre ekte vare liksom bare samme look.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 noen som vet om noen som selger "alcantara" skal bare brukes i dører og tak så trenger ikke værre ekte vare liksom bare samme look.. http://www.autocustom.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 mitt tips er å dra til en som driver å trekker møbler eller en som selger møbel stoff.. og ta med prøve ut i bilen, så du for den fargen du vil ha. Det er umulig å få rett farge fra en web browser.. skal du ha svart eller en farge som ikke står til en farge i bilen så er det jo ett fett.. men når jeg bestilte var det gull med farge kart da jeg skulle prøve å komme så nærme grønnfargen på bilen alcantaraen jeg kjøpte er av merke Dinamica og kosta 790kr meteren.. litt feil pris å bestille 3-4meter som ikke passer til bilen :( sikkert mer om du skal trekke taket også Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg