Gå til innhold

Min 2000mod E46 323Ci :)

Ranger emnet

GtiGtr

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer, det ble veldig pent! Resten av bilen og forøvrig ;) Selv om jeg i utgangspunktet ikke er så glad i Rieger så synes jeg at bilen ser ganske bra ut :)

Jeg la om til 18" i dag selv, men 225 rundt om.. Liker ikke sporing! =P

x BMW e46 320 ci manuell - solgt

x Mazda 323f 1.8 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Original M3-front passer vel ikke på coupeen? Den blir vel for bred? Utenom M3 CSL-fronten så synes jeg igrunn at M-tech II er penest. :) Jeg ble veldig fornøyd med felgene mine så jeg feller ingen tårer over profilen bak :P

x BMW e46 320 ci manuell - solgt

x Mazda 323f 1.8 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GtiGtr skrev:
Har du link til et bilde av bilen din me fjærene på?? Ble det lik avsand fra hjul til hjulbue fremme og bak?

Legger bare ut et bilde her..

20062007356.jpg

>[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod

>[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod

>[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen

>[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt

>[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b0ssi skrev:
Er forresten en veldig fin bil du har. Kommer til å bli konge med senk.. å kanskje en bakfanger?

Takker! Har lyst på M-tech 2 bakfanger(?) men billigeste jeg har fått pris på er vel 5500kr.. vurderer å gå for Supersport effektpotte med 4 rør som GS selger, men vet ikke om det går på den stygge orginalfangeren :(

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...