Gå til innhold

Min 2000mod E46 323Ci :)

Ranger emnet


GtiGtr

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grom bmw har sett litt etter en sån bil selv... satt og leste igjenom linken nå. ble bra med rieger fronten, er ikke helt sikker på om jeg likte felgene føler jeg har sett det 1000 ganger før og ser nermest orginalt ut på bmw, hva er planene videre? la merke til speila dine hva med noen nye? :)

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grom bmw har sett litt etter en sån bil selv... satt og leste igjenom linken nå. ble bra med rieger fronten, er ikke helt sikker på om jeg likte felgene føler jeg har sett det 1000 ganger før og ser nermest orginalt ut på bmw, hva er planene videre? la merke til speila dine hva med noen nye? :)

 

 

Felgene ser mye bedre ut i virkeligheten en på bildene:)

 

Planene fremmover er å selge bilen.. Hadde tenkt på nye speil, men ble så dyrt når en må ha orginale.. må ha speil som passer inn med minnet på de eletriske setene, ellers blir det litt jalla mener jeg, om de plutselig ikke følger setene lenger.

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

 

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Rakk ikke senke bilen før du skulle selge den? Hvorfor selge, ser jo bra ut den nå.

 

Senkesettet har jeg liggende, men har ikke blitt at jeg har montert det siden jeg kjører vinterbilen for det meste nå.. Er ikke helt sikker på hvorfor jeg skal selge egentlig, digger bilen, men har lyst på noe nytt til våren. Tenkte jeg kunne selge den nå isteden for å vente til våren da jeg uansett ikke bruker denne på vinterføre:)

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

 

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår