Gå til innhold

Tazzen: Golf 1 GTI Prosjekt lav&brei!

Ranger emnet

Tazzen

Anbefalte innlegg

• Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva med lakket treverk der rubber stripsene egentlig skal være ? eller carbon :D hehe morro med noe anna enn baaare kromfangerene med sort plast som de andre kjører med :P

hm. Du sier noe der, du fikk meg iallefall inn på en litt annen tankegang.

Ska se hva jeg for til!

Jeg setter pris på at folk tar seg tid te å legge inn slike innlegg osv.

Det er knall!:) Selvom jeg har ett på hånd. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må man følge med her også ;) har du snakka med biltilsynet anngående suicide doors? tenkt masse på dette selv. men ikke kommet til det å få sjekket med hvordan det er å godkjenne i norge.

:D

Nei jeg har ikke skjekket, men skal snart! Jeg godkjenner bilen før dørene er på plass, så holder det iallefall i 2 år. hehe

Blir endel ombygging å få slike dører men, skal prøve så godt det lar seg gjøres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Nei jeg har ikke skjekket, men skal snart! Jeg godkjenner bilen før dørene er på plass, så holder det iallefall i 2 år. hehe

Blir endel ombygging å få slike dører men, skal prøve så godt det lar seg gjøres..

litt ombygging blir det. men ikke noe verre en andre ombygginger har selv planen klar for hvordan jeg skulle gjort det. men gjenstår igjen å få det godkjent

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer ikke sånn kjempe mye her nå..

Driver skaffer deler å div.

Kromfangerne i hus:

bilde715te5.jpg

slik ser den ut pr dagsdato:

bilde722un9.jpg

Men så kommer spørsmålet jeg har gått å lurt på i flere dager.

siden jeg skal kjøre krom fangere å krom detaljer rundt om.

Skal jeg bygge om til smalebaklys? eller beholde de breie?

selv vipper jeg mer å mer over til smale

Lenke til kommentar
Del på andre sider