Gå til innhold

Ingen som har ascona A??

Ranger emnet

nissanpower

Anbefalte innlegg

vis dere!! skal ha A ascona når eg får selt nissanen min.

so vill ha noen innspirasjon..

so kom me bilder av noen tøff eller fine, A ascona er.

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:)

men blir nokk ascona b på meg no

men liker veldig godt a ascona so vist noen har bilder so er de bare og legge inn:)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:)

men blir nokk ascona b på meg no

men liker veldig godt a ascona so vist noen har bilder so er de bare og legge inn:)

ascona b er for meg akkurat like feit..har som du ser en selv, og den vil jeg ha lenge, for dem er utrooooolig morsome å kjøre.. kan ligge så breit at det er helt jævlig... kan som jeg sa, ta noen bilder..skal nok i garasjen i morra, skulle egentlig i dag, men orka ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ascona b er for meg akkurat like feit..har som du ser en selv, og den vil jeg ha lenge, for dem er utrooooolig morsome å kjøre.. kan ligge så breit at det er helt jævlig... kan som jeg sa, ta noen bilder..skal nok i garasjen i morra, skulle egentlig i dag, men orka ikke

joda utrulig feite biler, ja vill tru at de er artige biler og kjøre, får snart finne de ut:D ja peis på me bilder du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cc36820 har aldri vært på pkk og er avskiltet ifølge vegvesen.no.

okey.. men kan du finne ut hvor lenge siden dette er? og om den eventuelt lever enda? (sorry ikke meninga og ødelege denne tråd men må finne bilen)

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider