Gå til innhold

Ingen som har ascona A??

Ranger emnet


nissanpower

Anbefalte innlegg

fy faen så tøffe biler ass.. helt ubeskrivelig råe dem er ass.. var tøft her om dagen, jeg og svigerbror i ascona Aen hans ute mens det regnet, og den har jo esab-sperre og 2liter, så fikk slædda fra oss litt... var morro ass, kjørte nesten ikke normalt et eneste sekund... tenk åssen det blir te vinter'n da a.. fydda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
gammle ascona a til stefar min med trimma 2 liter bremsa 204 på hjula, rallyaksling (kosta 10000k) på denne tia! 5 trins og og kortstyring pluss mye anet snax.. elers dønn strøken.

 

Den dagen jeg ser de bremsepapira så skal jeg ta av meg hatten, men du skal faen meg ikke tru på alt folk sier... Spess ikke en bil som ser ut til å være bygga på sein 80-tallet, og med 204hk på hjula... (med et godt drivverk og minimum drivverkstap, må man ennå regne med 10-15% effekttap. Det utgjør da ca 234hk på svinghjulet. AV EN CIH 2,0l... Er vel nesten ingen svensker som har klart å nå dette med 2,4 og full pakke i dag heller. (Så en som gikk på E85 med ca 230hk for en stund siden. Men den hadde datasprut osv)

 

En god CIH klarer å produsere omlag 180hk på svinghjulet med de rikige delene.

Kammeraten min bremsa 195hk på racefule, og ca 175 på bakhjula med vanlig 98okt. (vel og merke med volvo dogbox, og meget godt drivverk)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den dagen jeg ser de bremsepapira så skal jeg ta av meg hatten, men du skal faen meg ikke tru på alt folk sier... Spess ikke en bil som ser ut til å være bygga på sein 80-tallet, og med 204hk på hjula... (med et godt drivverk og minimum drivverkstap, må man ennå regne med 10-15% effekttap. Det utgjør da ca 234hk på svinghjulet. AV EN CIH 2,0l... Er vel nesten ingen svensker som har klart å nå dette med 2,4 og full pakke i dag heller. (Så en som gikk på E85 med ca 230hk for en stund siden. Men den hadde datasprut osv)

 

En god CIH klarer å produsere omlag 180hk på svinghjulet med de rikige delene.

Kammeraten min bremsa 195hk på racefule, og ca 175 på bakhjula med vanlig 98okt. (vel og merke med volvo dogbox, og meget godt drivverk)

 

sorry skreiv feil det VAR 204 i motor og 152 på bakhjulene... skriveleif

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår