Gå til innhold

Audi "RS3" - Vikersund - Ålesund?

Ranger emnet

vilhelm

Anbefalte innlegg

Om jeg ikke tar helt feil var det denne bilen jeg så kjøre mens jeg var på treningsleir fra tors-søn. Er det her den "RS3'en" holder til? If so, så er det drit kult, siden han kjører den masse... bare de 20~ gangene vi kjørte fram og tilbake til trening/bensin stasjoner så jeg den 4-5 ganger... Om du med Rs3'en er på forumet så kjørte vi den sølv Subaru Impreza WRX'en (2001)...

Hvor mye HK har denne bilen btw? 300-350?

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Ingen som vet eller?

Vilhelm

Er det en gul en?

(det finns ikke RS3, men han kaller den det...)

Har prata med han på Streetshowet i skien, han sa det var over 380 hester i den :)

Skal si den høres veldig hissig ut, turboen virka jævla sinna, hehe.-..

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Er det en gul en?

(det finns ikke RS3, men han kaller den det...)

Har prata med han på Streetshowet i skien, han sa det var over 380 hester i den :)

Skal si den høres veldig hissig ut, turboen virka jævla sinna, hehe.-..

Øy... Jeg har vel aldri sagt at det er over 380Hk i bilen min, så det så.. ;) Turboen derimot kan levere luft til over 380Hk..

Bilen går sånn passe bra bare.. vil ha mer.. :D :D Er kammene og ventilene som er til hinder for høyere effektuttak nå..

For min egen del kalte jeg prosjektet mitt for "RS3" allerede fra førsten av i '99.. Meningen bak allt har vært å lage bilen Audi aldri gadd å sette i produksjon. Har jo bl.a bygget fronten min selv.. Dessverre var dette før Haldex'n kom på markedet, men jeg koser meg med grevlingen min alikevel jeg.. :D

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rozar er det jeg så? Bor du rett ved vikersund eller? Eller Åmot eller hva det heter der... trodde jeg så den bilen din der... er dette deg eller bare noen som ligner noe jævlig? Du har vel godt over 300 hk på den, siden den går som faen...

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Rozar er det jeg så? Bor du rett ved vikersund eller? Eller Åmot eller hva det heter der... trodde jeg så den bilen din der... er dette deg eller bare noen som ligner noe jævlig? Du har vel godt over 300 hk på den, siden den går som faen...

Vilhelm

Tror nok ikke det er meg, gitt.. Jeg vet vel nesten ikke hvor Vikersund er i landet engang. Se på avataren min så ser du min bil. (samme som var på streetshow i Skien, men med ny front). Jeg oppholder meg for det meste i Østfold jeg..

Spec. på bilen (men gamle bilder) finner du her:

http://194.52.202.64/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=81

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rozar

Øy... Jeg har vel aldri sagt at det er over 380Hk i bilen min, så det så.. ;) Turboen derimot kan levere luft til over 380Hk..

joda, du sa den hadde over 380 hester og at den gikk i 400km/t!! ;)

Neida, det var nok bare jeg som husket feil, men det var vell litt over 300?

Najs car ;)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

joda, du sa den hadde over 380 hester og at den gikk i 400km/t!! ;)

Neida, det var nok bare jeg som husket feil, men det var vell litt over 300?

Najs car ;)

Fått deg den nye fronten, mye kulere ;)

Traff vel ikke så _veldig_ langt unna der.. :D

Takker, takker... Ble veldig fornøyd selv også..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider