Gå til innhold

Audi "RS3" - Vikersund - Ålesund?

Ranger emnet

vilhelm

Anbefalte innlegg

haha, den sølvfarga WRX'en så jeg foregårs.. jeg var på vikersund... var på vei hjem og sto på statoil i sysle eller hva faen det heter.. så kom det en pimpreza og snudde så tilbake....

for en sluring som girer ved 800rpm på bilen sin....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Setene dine er diggbare!

Så deg på Våler tidlig i sommer også, bilen din går fælt :D

Har du noen flere planer da? (som om ikke bilen din var bra nok fra før :p hehe) tenker på kam osv?

Joa.. Har lyst til å gå videre. Skal begynne å spare til høsten. Første prioritet er ny drevsats til girkassa, da den nok ikke kommer til å holde en sesong til med min kjørestil på banen. Blir nok Quaife 6-trinns drevsats med dog-shift og rettskårne drev..

Håper å få råd til ny innmat i motoren også, for å kunne ta ut litt til.. Shrick kamsett med nye ventiler og mekaniske løftere står høyt på ønskelista, sammen med nye stempler og roder..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Rozar: Du er ikke fra østerrike vel? :D:D

Leste om en Audi RS3 som en østerriker eide.. Gullfarget.. Men den hadde böseblick, har du det?

Mange RS3'er etterhvert eller? :rolleyes:

Artikkelen om bilen stod forresten i Extreme street (tror jeg... det nye som bilsport gir ut ihvertfall..)

Nei, gitt.. er nok ikke derifra.. :)

Holder meg til vanlige lyktespoilere jeg. Prøver å la bilen være så "ren" som mulig (synes jeg selv da)..

Kan nok tenkes det.. Hovedsaken er vel at den skal _gå_ godt også da. Har vel litt igjen jeg før jeg blir "værst" da.. :D ;)

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Rozar: Hvor mye koster nye cammer til en slik bil da? Slik sm du vil ha dem...

Bare lurte ;)

Er et helt kit fra shrick med kammer, ventiler, mekaniske ventilløftere, ventilfjører osv.. koster 25500,- ink. mva på Powerzone.

Dyrt, men antakeligvis noe av det beste å få tak i til den motoren.. :D Spare, spare, spare.. :)

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider