Qvarren Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ABS er no drit spør du meg så egentlig så er det bare fint at den ikke har det.. Hmm.. vil ikkje si meg helt enig der. ABS er sjef å ha på biler syns da eg. Kommer ikkje på mange ulemper med det... Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 classic er pent. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Dette må nå være SE utgave. Spesial Edition :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg