team240racing Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Edit:OSS tar 2160,- for borring av firrer m honing.... OSS ? hva står det for? hørt ettelerannet sted noen som gjør det for 1500kr men husker ikke hvor eller hvem.. Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Oslo Sylinder Service Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 OSS ? hva står det for? hørt ettelerannet sted noen som gjør det for 1500kr men husker ikke hvor eller hvem.. Stemmer.. Mener å huske at oss tok 1500 før som jeg skreiv først, men mulig at dem har endra prisene sine... Men om en betaler 500+/- er jo ikke avgjørende, det er ikke der penga ligger... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kjell kirkebakken er nok best....22191580 jeg leverte mye motor deler der og jeg er meget godt fornøyd med slutt resultat og service... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 å nok si noe her jeg å, det finnes vel ingen bedre enn jenspeed i europa.http://www.jenspeed.no han skal vis være en av de beste. Bere å betale litt extra hvis du skal ha det orntlig gjort. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Å dreie opp noen sylindre tror jeg de fleste seriøse klarer 100%, ingen vits å betale ekstra for en slik jobb. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hehe, helt enig der gitt... Er plankekjøring det der... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 jeg jobber jo selv med maskiner og sånt og kunne vel i teorien gjort det selv men tar så lang tid når man ikke har utstyr som disse som driver mye med det har.. det er jo ikke noe problem og få det 100% vist man er seriøs.. men takk for tipsa skal sjekke litt på priser..skal ha det billigst mulig for at det ikke skal bli alt for dyrt så penga strekker til:) Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg hadde hvertfal betalt litt mer, for jeg vet at jens er seriøs. Å at han ikke slurver, det er ganske viktig Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hadde vært enig med deg hvis det hadde vært prat om porting av topp osv. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ingen seriøse firmaer slurver da.. og jeg betaler ikke mere om noen andre seriøse gjør det billigere.. men det er meg da hehe Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 jeg vet http://www.jenspeed.no gjør alt helt 100% å han er lett å ha med å gjøre. du kan ringe han nesten nårsomhelst på døgnet hvis det er noe. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 De fleste vet vel hva Jens står for, men det begynner å ligne snikreklame slik du legger ut nå. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kjell kirkebakken er nok best....22191580 jeg leverte mye motor deler der og jeg er meget godt fornøyd med slutt resultat og service... skal ta en tlf i morgen og høre jeg:) Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 De fleste vet vel hva Jens står for, men det begynner å ligne snikreklame slik du legger ut nå. Det er ingen reklame, han fortjener all den pr han kan få. for han er jævlig flink, hadde hvert værdt å ringe han å høre hvor mye han skal ha for å gjøre i stand blokka. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg