AC^ Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg hadde hvertfal betalt litt mer, for jeg vet at jens er seriøs. Å at han ikke slurver, det er ganske viktig Det der er jo faen så enkelt, klokk opp blokka, klokk opp sylinder sett i innv. dreier verktøy å gå senter avstanden bortover... Det er jo absolutt ikke hjernekirurgi detta her som mange her inne tydligvis tror... Jeg kunne også gjort detta selv, men når det er noen som har et oplegg på det og har gjort det en dullion ganger før, leverer jeg det heller dit og jobber overtid de timane... Har borra mange blokker her på jobben ihvertfall alldri vært no problem... Han der Jens kan tinga sine han, men OSS driver ikke med no anna enn maskinering av motorer omtrent, så de er vel "bedre"... Når jeg sier bedre mener jeg at de sikkert er kjappere og har kun en mann som sitter med hver opprasjon... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det der er jo faen så enkelt, klokk opp blokka, klokk opp sylinder sett i innv. dreier verktøy å gå senter avstanden bortover... Det er jo absolutt ikke hjernekirurgi detta her som mange her inne tydligvis tror...Jeg kunne også gjort detta selv, men når det er noen som har et oplegg på det og har gjort det en dullion ganger før, leverer jeg det heller dit og jobber overtid de timane... Har borra mange blokker her på jobben ihvertfall alldri vært no problem... Han der Jens kan tinga sine han, men OSS driver ikke med no anna enn maskinering av motorer omtrent, så de er vel "bedre"... Når jeg sier bedre mener jeg at de sikkert er kjappere og har kun en mann som sitter med hver opprasjon... litt off topic men jobber du på protec AC^? Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 alle som gjør motor jobber er/bør vare seriøse og man bør ikke måtte betale mer penger for og få en slik jobb gjort 100% .... de aller fleste gjør greie jobber. men en ting jeg vet er at motorteknikk ikke gir deg de 100% ene. det er det eneste stedet du ikke burde gjøre det Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 alle som gjør motor jobber er/bør vare seriøse og man bør ikke måtte betale mer penger for og få en slik jobb gjort 100% .... de aller fleste gjør greie jobber. men en ting jeg vet er at motorteknikk ikke gir deg de 100% ene. det er det eneste stedet du ikke burde gjøre det OSS veit jeg nå ihvertfall kan sakene sine, de starta på 50 tale med detta... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 litt off topic men jobber du på protec AC^? Det kan stemme... Å hvem er så du? Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det kan stemme...Å hvem er så du? Hehe Jobber på andre siden av "gata" ;) (VAN) Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hehe, sier du det ja... Du som ratta denna litt mindre pene hvite 240in? :P Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hehe, sier du det ja...Du som ratta denna litt mindre pene hvite 240in? :P Det var da voldsomt slemt sagt:P hehe snart retta ferdig nå:P må bare få på noe lakk og ny motor:=) mangler bare masse deler:P Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg