Grev1 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Driver å pusser rust, og har oppdaget et hull i gulvet som går sånn ca langs hele kanalen(doh) Kan jeg poppe fast plater her, eller måå det sveises? Vet det ikke kan poppes i kanalene, men har hørt det går i gulvet.. Åsså en annen ting: Har hørt bilen kan sige hvis man kapper ut den gamle kanalen og ikke setter i den nye med en gang.. Stemmer dette? Synes det er litt rart at det tynne blekket har såpass mye å si for bæringen. Trodde kanalen kun var for å beskytte bærebjelkene jeg.. Er avhengig av å bruke bilen litt innimellom, så derfor jeg spør.. Rekker ikke ta alt på en gang vett.. Takker for svar folkens:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kanalen på din bil er vel ikke bærende konstruksjon såvidt jeg vet så det trenger du ikke bekymre deg for.... :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Poppe høl er jalla.. Når det gjelder kanaler og bæring så er det ikke det tynne blekket som er bæringa men profilen på kanalen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 veit det er jalla, men det var ikke det jeg spurte om.. jeg spurte om det gikk.. Ska bare ha bilen gjennom eu-ok'en i mars, så jeg får brukt den i frem til våren.. Så blir det prosjekt... Men kan jeg kjøre bilen når kanalen er av? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg