Juleribba Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hei :) trenger hjelp gaske fort nå. Det som har skjedd: Har DEFA alarm i min saab 900 94modell med 2 fjernkontroller til. Den ene fjernkontrollen har ikke fungert på en stund, den andre har fungert smertefritt frem til i dag. Da jeg skulle på jobb til morgenen i dag så ville den ikke låse seg opp :S Kan jo såklart låse meg inn i bilen med nøkkel, men da slår startsperren på. Har Byttet batteri i begge kontrollene. Det kortet med defakoden på har jeg ikke fått med fra forrige eier :( Hva gjør jeg nå for å få startet bilen raskest mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 kjappe deg å låse opp og koble fra sirena som antageligvis ligger i motorrommet. Er ikke uvanlig at alarmer slår seg vrange. ofte defa (Har det selv.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Velkommen i de misfornøyde defa-brukernes klubb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Velkommen ja.. Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Har nettopp fått meg ny bil med DEFA montert. Har to fjernkontroller, men ingen av de fungerer. Byttet batteri i den ene i dag (Til den svimlende sum av 104kr!!), men den fungerer fortsatt ikke. Når døren åpnes og bilen er i gang begynner lysdioden nede i hjørnet på vinduet å blinke, så jeg regner med styringsboksen fungerer. Må kontrollene kodes om etter å ha vært tomme for strøm? Har ikke kode-kortet, men det har vel muligens Møller i papirene sine? Kan det være mottaker i styringsboksen som har streiket? Mvh Magnus Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiamantsvartE30 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Det hjelper ikke å koble fra batteri, kutte kabel til sirene og dra ut alle kabler fra styringsenheten. Startsperra er fortsatt aktiv. Om du får tak i kodelappen hjelper det en hel del.. eller om den plutselig begynner å virke igjen, som den gjorde for meg.. Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Koble sammen igjen ledningen bak tenningslåsen, og kast hele DEFA dritten i nærmeste vegg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Eller ring til defa norge, og oppgi serie nummer som står på alarmsentralen din, så får du nødkoden av dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 På en bil med alarm jeg kjøpte uten kontroller så tokk vi av dashen fjerna 3-4 svarte bokser som det sto bla enforcer på og da startet den. Men det funket og og starte den hvis det var rett etter vi kobla på batteriet igjen. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Eller ring til defa norge, og oppgi serie nummer som står på alarmsentralen din, så får du nødkoden av dem ;) får vel ikke den uten vidre... må vel være autorisert montør.!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg