Gå til innhold

Matt svart 2èr golf med gule lykter..

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei nei. Ikke no panserforlenger/grillist på den bilen. Mye cleanere uten. Foruten om at RS-fanger ikke er så pent, så må dette være en av mine norske favoritt-Golf'er.

Jo, den hadde panserforlenger før. Og det var rått, syns den ble altfor snill i fronten uten..

Hvilke andre fanger enn RS fanger og 90 fanger får man til golf 2?

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du får jo en drøss med stylingfangere som er styggere enn alt annet. Men 90-fangere og og små fangere (før 90) passer Golf helt klart best i mine øyne. En cleana 90-fanger hadde kledd den bilen mye bedre enn RS-fanger imo. Og kanskje fjernet sidespeila.

Om man skal ha RS-fanger på en Golf, så burde man nesten ha en fmic der, spør du meg.

Uansett så er Golf'en pen den, så det skal jeg absolutt ikke nekte på:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med positive kommentarer:) men må si meg litt uenig ang. rs fangeren. syns den passer godt til rallyelyktene, men ville aldri hatt rs fanger til runde lykter. da hadde det blitt 90. men er litt smak og behag der. mange som har forskjellige meninger. og grillist blir det igjen. jeg syns også bilen ser for snill ut, uten den:) ang sidespeilene er jeg veldig enig. trodde nok de kom til å kle bilen litt mer enn de gjorde. blir lakkerte f1 speil eller lakkerte org. speil. harikke helt bestemt meg enda:) OT:liker golfen din også veldig godt! strøken!

Tja, du får jo en drøss med stylingfangere som er styggere enn alt annet. Men 90-fangere og og små fangere (før 90) passer Golf helt klart best i mine øyne. En cleana 90-fanger hadde kledd den bilen mye bedre enn RS-fanger imo. Og kanskje fjernet sidespeila.

Om man skal ha RS-fanger på en Golf, så burde man nesten ha en fmic der, spør du meg.

Uansett så er Golf'en pen den, så det skal jeg absolutt ikke nekte på:)

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har du bytta ut med runde eller noe da eller?

de som står på din bil kom opprinnelig i fra min bil.

han jeg kjøpte min bil av solgte disse lyktene til han som bygget din..

så nå har jeg runde lykter men ønsker meg dine

Fra den ene til den andre.

Bilde081.jpg

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja. hehe, veldig fornøyd med dem ;)

de som står på din bil kom opprinnelig i fra min bil.

han jeg kjøpte min bil av solgte disse lyktene til han som bygget din..

så nå har jeg runde lykter men ønsker meg dine

Fra den ene til den andre.

Bilde081.jpg

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med positive kommentarer:) men må si meg litt uenig ang. rs fangeren. syns den passer godt til rallyelyktene, men ville aldri hatt rs fanger til runde lykter. da hadde det blitt 90. men er litt smak og behag der. mange som har forskjellige meninger. og grillist blir det igjen. jeg syns også bilen ser for snill ut, uten den:) ang sidespeilene er jeg veldig enig. trodde nok de kom til å kle bilen litt mer enn de gjorde. blir lakkerte f1 speil eller lakkerte org. speil. harikke helt bestemt meg enda:) OT:liker golfen din også veldig godt! strøken!

Takk:) (selv om bildet er ifra "glansdagene")

Må ihvertfall rose deg for at du har valgt den "riktige" RS-fangere om ikke noe annet, nemlig RS2 og ikke RS4. Men fangeren blir uansett for rund til en så firkantet og markert bil som 2'er Golf, synes nå jeg.

Og enig i at bilen kan se litt snill ut uten grillist, men den ser også desto cleanere ut uten.

Gå for/behold de originale speilene til 88-dørene (vet ikke hva du har nå, siden det ligger bilder med 2 forskjellige speil her) Ser så betraktelig mye bedre ut enn de kjedelige og klumpete cup-speilene. Å ikke ha noen speil er heller ikke feil (utseendemessig):)

Dette er ikke negativt ment på noen måte, bare litt konstruktiv kritikk fra min side, og dermed min smak. Og dessuten så faller Golf'en din godt i smak hos meg uansett:)

Hvordan er det å vedlikeholde en mattsvart bil? Med tanke på vasking osv. Hørt det kan være vanskelig å holde rent.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider