Gå til innhold

Matt svart 2èr golf med gule lykter..

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Takk:) (selv om bildet er ifra "glansdagene")

Må ihvertfall rose deg for at du har valgt den "riktige" RS-fangere om ikke noe annet, nemlig RS2 og ikke RS4. Men fangeren blir uansett for rund til en så firkantet og markert bil som 2'er Golf, synes nå jeg.

Og enig i at bilen kan se litt snill ut uten grillist, men den ser også desto cleanere ut uten.

Gå for/behold de originale speilene til 88-dørene (vet ikke hva du har nå, siden det ligger bilder med 2 forskjellige speil her) Ser så betraktelig mye bedre ut enn de kjedelige og klumpete cup-speilene. Å ikke ha noen speil er heller ikke feil (utseendemessig):)

Dette er ikke negativt ment på noen måte, bare litt konstruktiv kritikk fra min side, og dermed min smak. Og dessuten så faller Golf'en din godt i smak hos meg uansett:)

Hvordan er det å vedlikeholde en mattsvart bil? Med tanke på vasking osv. Hørt det kan være vanskelig å holde rent.

bilde av bilen er fra sine glansdager? har du ikke tatt godt nok vare på den?hehe:)

de som står på nå er de mindre pene cupspeilene. liker looken med org. speilene, så skal bare få lakkert dem opp og smelle de på. mange som kanskje vil si at org. speil er "oppbrukt", men de kler bilen og det er det som har noe å si, syns jeg;) jeg tar alltid godt imot konstruktiv kritikk. kult at folk deler meningene sine. og ang. vedlikehold så er det ikke såå ille. fettflekker syns veldig lett, og kan være litt vanskelig å få bort iblant. er bare å svampe godt med mye vann og såpe, og tørke godt med pusseskinn over etterpå :D ot:så du bodde i lena, kjørte opp dit på natta en gang, faen for noen #!%"¤(& veier;) trange mørke og kjipe! damndamn

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, bilen ble vasket opptil flere ganger om dagen den, og levde i beste velgående og var vel den mest bortskjemte Golf'en på den måten herover. Men så ble jeg rygget på så framskjermen ble bulkete, og etter det så kom det par selvforskyldte bulker etter litt moro på vinteren:( Piggfri på corden er ikke bra.

Så ble jeg avskiltet grunnet manglende EU-kontroll, og når jeg skulle vise den, så ville ikke tullingen/kontrolløren/mekaniker'n se på bilen en gang da den var "ombygget" i hans sine øyne (senking som dog er godkjent i vognkortet, annet ratt, monovisker). Da ble jeg lettere irritert og dro ifra Totens Bilopphuggeri i rent sinne og frustrert over trangsynheten til noen folk. Alt var i tipp topp stand ellers, og trodde virkelig ikke at et ratt og monovisker skulle være grunn nok til å ikke se på bilen. Ringte derfor et annet verksted senere på dagen og avtalte at jeg skulle ringe for å få time neste dag. Men (ja, det er enda et men) senere den dagen tok jeg også girkassa mi.

Så da mistet jeg rett og slett all inspirasjon til å koste på bilen noe mer. Var egentlig ikke deler jeg ville koste på bilen, heller koste på den kosmetisk så den ble 99% igjen.

Trange og mørke veier herover? Du kom vel ifra Minnesund tenker jeg og Skreifjella er litt i trangeste laget ja:) Mye dårlig stand på veiene herover igrunn, men alikevel så er det også mange morsomme og svingete veier som du ikke klarer å putre i 1500rpm på:D

Hva gjorde du så på Lena da?

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, bilen ble vasket opptil flere ganger om dagen den, og levde i beste velgående og var vel den mest bortskjemte Golf'en på den måten herover. Men så ble jeg rygget på så framskjermen ble bulkete, og etter det så kom det par selvforskyldte bulker etter litt moro på vinteren:( Piggfri på corden er ikke bra.

Så ble jeg avskiltet grunnet manglende EU-kontroll, og når jeg skulle vise den, så ville ikke tullingen/kontrolløren/mekaniker'n se på bilen en gang da den var "ombygget" i hans sine øyne (senking som dog er godkjent i vognkortet, annet ratt, monovisker). Da ble jeg lettere irritert og dro ifra Totens Bilopphuggeri i rent sinne og frustrert over trangsynheten til noen folk. Alt var i tipp topp stand ellers, og trodde virkelig ikke at et ratt og monovisker skulle være grunn nok til å ikke se på bilen. Ringte derfor et annet verksted senere på dagen og avtalte at jeg skulle ringe for å få time neste dag. Men (ja, det er enda et men) senere den dagen tok jeg også girkassa mi.

Så da mistet jeg rett og slett all inspirasjon til å koste på bilen noe mer. Var egentlig ikke deler jeg ville koste på bilen, heller koste på den kosmetisk så den ble 99% igjen.

Trange og mørke veier herover? Du kom vel ifra Minnesund tenker jeg og Skreifjella er litt i trangeste laget ja:) Mye dårlig stand på veiene herover igrunn, men alikevel så er det også mange morsomme og svingete veier som du ikke klarer å putre i 1500rpm på:D

Hva gjorde du så på Lena da?

dummeste jeg har hørt! "ombygget" når den har et annet ratt og monovisker. hehe, mye drittsekker rundt om. sinnsykt kjipt. også gikk girkassa i samme slengen ja, leit å høre! vondt å se sånne ting skje med fete biler. har du fiksa kassa og eu nå da? er du med i vwaudi klubben forresten? hehe, ja var der jeg kjørte:) nei, jeg og en kompis hadde ikke noe å finne på, så vi kjørte tur. ble ganske mange mil det døgnet :P moss-jessheim-hamar-oslo-jessheim-moss-lena-gjøvik-moss :P for en gjeng:)

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dummeste jeg har hørt! "ombygget" når den har et annet ratt og monovisker. hehe, mye drittsekker rundt om. sinnsykt kjipt. også gikk girkassa i samme slengen ja, leit å høre! vondt å se sånne ting skje med fete biler. har du fiksa kassa og eu nå da? er du med i vwaudi klubben forresten? hehe, ja var der jeg kjørte:) nei, jeg og en kompis hadde ikke noe å finne på, så vi kjørte tur. ble ganske mange mil det døgnet :P moss-jessheim-hamar-oslo-jessheim-moss-lena-gjøvik-moss :P for en gjeng:)

Jeg vet. Ikke rart at en stakkar som gleder seg til å få bilen på veien igjen blir skuffet:( Ikke gjort noe mer med bilen, nei. En som skal se på den en av de nærmeste dagene, så mulig den blir solgt som den står. Kjøpte meg annen 16v for litt over en måned siden, som jeg skal ha en litt annen stil på:)

Nei, ikke medlem der nei. Men burde snart få somlet meg til å meldt meg inn. På tide igrunn. Hehe.

Morsomt med turer rundt omkring. Rett som det er jeg og noen kamerater tar noen impulsturer også.

Syns nesten du må komme til Lena når sommeren kommer tilbake, så jeg får beskuet bilen din i virkeligheten:) Stor VAG-interesse på Lena, så du kommer garantert til å vekke oppsikt blant folkene her.

tror jeg kjører på med org. speilene. usikker ang. f1. de er så små, lurer på om de vil se pinglete ut mot resten av bilen.

:thumb Kjør originalt eller ingen speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. Ikke rart at en stakkar som gleder seg til å få bilen på veien igjen blir skuffet:( Ikke gjort noe mer med bilen, nei. En som skal se på den en av de nærmeste dagene, så mulig den blir solgt som den står. Kjøpte meg annen 16v for litt over en måned siden, som jeg skal ha en litt annen stil på:)

Nei, ikke medlem der nei. Men burde snart få somlet meg til å meldt meg inn. På tide igrunn. Hehe.

Morsomt med turer rundt omkring. Rett som det er jeg og noen kamerater tar noen impulsturer også.

Syns nesten du må komme til Lena når sommeren kommer tilbake, så jeg får beskuet bilen din i virkeligheten:) Stor VAG-interesse på Lena, så du kommer garantert til å vekke oppsikt blant folkene her.

:thumb Kjør originalt eller ingen speil.

tror jeg nettopp var inne å glana på tråden om den? 4 lykters front og skinnseter? om det var den så syns jeg den så veldig pen ut med mye potensiale! fett med roadtrips:) blir sikkert en del kjøring rundt om til neste sesong, kan si ifra til deg og svinge oppom lena:D men, "ingen speil" ? er det ikke påbudt? photoshoppa litt nå, og resultater sier jeg skal ha orginale :)

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg nettopp var inne å glana på tråden om den? 4 lykters front og skinnseter? om det var den så syns jeg den så veldig pen ut med mye potensiale! fett med roadtrips:) blir sikkert en del kjøring rundt om til neste sesong, kan si ifra til deg og svinge oppom lena:D men, "ingen speil" ? er det ikke påbudt? photoshoppa litt nå, og resultater sier jeg skal ha orginale :)

Jepp, stemmer det. Skinnsetene er fra den svarte 16v'en jeg har, og skal også sette over H&R gewinden før jeg selger den som rep. objekt. Er en bruksbil som jeg bare skal gjøre litt småtteri med. Type old school og en smule sært:) Hehe.

Ja, du får for all del si ifra om du dukker opp i disse trakter igjen. Alltid moro å møte andre Golf-patrioter:)

Er ikke lovlig uten sidespeil nei, men det ser ufattelig bra ut, selv om det er en smule upraktisk. F1-speil er heller ikke så veldig pent.

Et bilde av Remster sin (som du sikkert har sett før også):

rolfsburgkustomdrerogbakluka8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du neste spørre Remster om, siden det er bilen hans:) Tror nok det ville vært noe jeg hadde brukt lang tid til å venne meg til, da jeg bruker sidespeilene kanskje oftere enn gjennomsnittet.

okei! da er vi to som bruker sidespeilene mer enn gjennomsnittet

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider