Gå til innhold

Min 240 GLE bruksbil/vinterbil.

Ranger emnet

Qvarren

Anbefalte innlegg

Syns det var på tiden at eg også kjøpte meg ein 240.

En nabo kjøpte seg nye bil å trenge ikkje 240en lengre.

Bilen er en 86 modell 240 Gle. B230A med M47. Sølvfarget med blått plysh interiør. Takluke og servo:)

Bilen er kjørt 350000km men er godkjent i sommer så driter i kmstand:)

Litt bilder:

240gle001.jpg

240gle002.jpg

240gle003.jpg

Grei bil som eg skal bruke til jobb å gli med på vintern:)

Kom gjerne med kommentarer:)

Kommer flere bilder i kveld:) Nye bilder!!!

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få breiere JP på 240en, og ta de smale tilbake til 940en ;) Er det b230a i haugen?

er b230a i haugen ja. har skreve det tidligare i posten det:)

Hadde eg greidd å fått tak i et sett med 8,5 jp så hadde det nok vert slik ja.. Men eg har slitt nok for de eg har fått tak i til nå:) 940en kommer nok ikkje til å ha jp felger lenger.. Snart er det vintersesong å da er det piggdekk som gjelder:)

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er b230a i haugen ja. har skreve det tidligare i posten det:)

Hadde eg greidd å fått tak i et sett med 8,5 jp så hadde det nok vert slik ja.. Men eg har slitt nok for de eg har fått tak i til nå:) 940en kommer nok ikkje til å ha jp felger lenger.. Snart er det vintersesong å da er det piggdekk som gjelder:)

Hehe, ja det gjor du jo.. Hvilke hjul som skal på 940en nå då? Etter piggdekkene, altså..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider