titus41 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 jeg skal nå bygge ny kasse men har nå sett at mange bruker disse her på bildet, istedenfor plastik terminaler som man skrur fast i kasse og bruker masse volum på det.. hvor kan jeg få kjøpt slik som er vist på bilde. eller alternativt likt. og Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Supra Boxcon fra eltek ? Høyttalerterminaler for tilkobling av inntil 10mm2 høyttalerkabel, bananplugger eller spader. 24K gullbelagt kobber. Klarer veggtykkelser på opptil 29 mm. Leveres i par med 1 rød og 1 sort. 249krmener at de har minst to typer som likner på de. fant en til ja:PL7770, Tilkoblingskontakt gullbelagt, par. Kraftige tilkoblingskontakter som tar bananplugg, kabelsko eller ledning rett inn opptil 16mm2. Beregnet for maks 25mm kassetykkelse og leveres i par med en rød og en sort 49kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 http://www.iceaudio.no har flere typer sånne terminal under tilbehør.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg bruker bare M8 bolter, ringkabelsko, skiver og vingemuttre evt. vanlige muttre. Enkelt og greit :) Skrur altså fra innsiden. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg bruker bare M8 bolter, ringkabelsko, skiver og vingemuttre evt. vanlige muttre.Enkelt og greit :) Skrur altså fra innsiden. Mvh Stian da blir det hvertfall god kontakt. gjort noe av det samme selv Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg