Gå til innhold

Bimmer Prosjekt Som Er "ferdig"

Ranger emnet

trans75/77

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaring med olje til disse motoren forresten??

Har kjørt en runde med shell olje nå... men vurderer å prøve castrol!!! Har hørt at det er en bedre olje og at den er anbefalt til disse bilene da toppen er litt følsom!!!

Bruker bare quaker state og pennzoil på bimmer'n og mustang min iallefall, knall oljer syntes jeg...

NYDELIG bil foressten, er ikke mange biler som er penere enn en e34 med rodell :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare slenge inn en komentar som jeg antar gjør bilen 10 ganger fetere. Lakkerer chrom listene på nyrene i bilen orginale farge. ellers kjempe flott bil. etter min smak! liker de store 3.5 rekke sekserne til bmw. Men har hørt at den 1.8 liter som satt i bilen din er kansje beste trim motoren til bmw. tåler jævligt mye har jeg hørt. shot me if i am wrong

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å kjøpe svarte nyrer eller lakke de som sitter der!!! Har sett det på flere andre biler og den blir litt "sintere i looken" da!!!! Har også øyelokk liggende som jeg ikke har fått montert enda!! Går litt tregt akkurat nå, men det kommer:hondakick

Jeg har også hørt før at folk mener fireren i BMW er bra å trimme!!! Vet ikke helt om det er blokka som er bra eller hva de mener. Toppen har hvertfall hatt en del problemer!! Den hadde også blitt byttet minst ên gang på motoren som satt i bilen før!!:oohh

Skal man trimme motor har jeg hørt at M5 motoren er gull!! Den skal visst tåle å bli trimmet til ca 700 hk med turbo uten at man trenger å skifte så mye mekanisk!!:thumb Tror heller jeg hadde gått for det om jeg skulle trimmet noen motor noe særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote fra en lokal bmw mekaniker: "shell olje ville æ fanikke brukt på gressklippern min engang!"

Flott bil du har :)

Må nesten si meg litt enig der!! Hører at Shell oljen blir brukt opp på en eller annen måte!! VAG kjører vel Shell olje... og de bilene er jo kjent for å bruke en del...

Mener å ha hørt at de bruker mindre om man bytter olje-merke faktisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt noen Sorte nyrer på deg enda?

Er vinter!! Da går ting trengt!!

Har en trans am jeg må prøve å prioritere litt. Den skal pusses og lakkes! Der har jeg jo støtt på litt mer arbeid en forventet... allrede før jeg har begynt å pussedamndamn

Men har kjøpt lakk til bimmer'n... og pussepapir har jeg.. så det skal skje!! Prøve å få tatt det i julen... da blir det vel litt roligere:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider