haggis1304 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Skjønner ikke det med intercooler helt. I 940`n, er det både radiator og intercooler eller det intercooleren som er radiator. Veit at det er et helt bak mål spørsmål, men den som ikke spør lærer heller ingen ting.. ps hva er målene på denne intercooleren? tenkte å oppgradere til en bedre en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Intercoolern står vell forran radiatorn vel? Har du tenkt å ladde på mye da? Den originale holder vel til ca 1 bar om jeg ikke tar feil. Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Normalt så sitter IC foran radiatoren ja... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haggis1304 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Trodde kanskje at det var samme greia. Lader 0,9 nå, men har mistanke om at turboen kanskje må ta ut pensjon snart. å hvis jeg har forstått det riktig, så man bytte til bedre ic ved en oppgradering turbo.. Fant en side på ebay som seller brukte turbor som det er tatt full service på. tdo4 og tdo5 til 3500kr. kjekt å ha i hus hvis originalen trekker seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 radiator er kjøling til kjølevannet til motoren, intercooler kjøler luften etter turbo, før den går inn i motor *føler dette var noe som var vært å skrive, om du fremdeles trodde ic og radiator var det samme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haggis1304 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Takk takk. Hva er målene på radiatoren? må jo ha det hvis jeg bestille ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Takk takk. Hva er målene på radiatoren? må jo ha det hvis jeg bestille ny. du kjøper jo radiator til volvo 940' er det IC du tenker på så snakk med ben are på 240forumet, han skaffa noen bra før hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haggis1304 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Beklager. Jeg mente selvfølgelic intercooler. Lurte på hvor stor den var bredde høyde tykkelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg