Gå til innhold

Hva syns dere om styling på 240?

Ranger emnet

JK_Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=12

Er enig med dei fleste her inne, kvite blinklys, ekstra lys under grillen og i spoileren freme pluss senking er det det som skal til for å få ein fin 240. Sjølv har eg spoiler bak og.. ikkje senka eller kvite blink på sidene eller bak enda. Er uten jobb.

Den forige 245n min senka eg me SAM fjører, å det var fortsatt "traktor".. dei senker med 35mm.

Snutepanser eg heller ikkje fæn av, bryte linjene heilt feil veg synst eg.

Å jitt om, XC90 har jo sama panser designet som 1980 240.. :)

Lakering av body-shuts å speilhus er også ok, så lenge det er 100%.

Dei som synst det er kult kan og montere høgt bremselys bak..

Den linken over er til ein av d stiligaste 240ane eg veit. Heimelaga styling fra V70. Skal ver dyktig for å få det til!

Bandit lock lykter er heller ingen dom ide. Bross styling er pent, den fortsette møje av lijnene 240n har. orginal volvo stylinga der ein "pakker" inn støtfangerane er ikkje fin synst eg. men nostalgisk.

- Volvo 240 GL, 1993.

VOLVO - A car you can believe in

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble noen svar her, å det er mye delte meninger å smak på hvordan 240'n skal se ut. Det er bra med forkjellige meninge å smak, for ellers hadde bilene hvert helt like, å da hadde blitt jævlig kjedelig å dra på treff. Selv er 244'n min lakkert i volvo 214 farge (mørk koks grå) å hvite blinkere å tona baklykter, ellers er det understell fra bilstein å pom dreide foringer. bilen er veldig lav, med 8x18 gull compomotive å gr a vinge bilder kommer snart det er utsende på bilen min

It's better to be first in hell, than secound to heaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriver litt jeg og...

ang 244 med styling så går det an men styling på 242 fy fy!he he

det ser ikke ut!

og bross stylinga den er ikke så voldsom som t-rød pakka.så bross er ikke så gærn

men 242ene har såpass race utseende at dem klar bare grp-a vingen og store hjul mener jeg!:)

selv hadde jeg t-rød pakka og først i norge med extremvinga til 240in!

men det er ikke no og skryte av for den er altfor diger!!!!

men smaken er som baken,den er delt pluss at den er vond?hah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser de fleste har samme mening som meg "240 skal ikke styles med body kit"

Jeg synes det holder meg hvitblinklys foran og bak og senking. jeg liker best de 240 uten snutepanser. Har vurdert om jeg skal bestille BROSS den er jo ikke så overdrevet som t-red etc..

Så en 244 her om dagen med helt HVITE baklykte og det så helt forferdlig ut.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den plastik raceren som er avbilda på førstesida er stygg som fy, unskyld meg. Men ja, det er min smak. Om det var denne som var på Ål treffet, fatter eg ikkje at folk kan skryte av det anlegget. Det spelte høgt og JEVLI! Makan til overdrevet og dårlig anlegg trur eg du skal leite lenger etter, du får jo faen bedre anlegg om du kjøper på biltema.

Plastik høyrer ikkje heime på Volvo uansett form og fasonger, men det er min meining da...

240 ser finest ut senka, fine 17" - 18" felger, kvite blink, lakka heilt ned, fin i lakken, svarte lister rundt heile og rundt vindaugene og ei org 240 vinge. :)

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider