Gå til innhold

Hjelp, vann i bilen..

Ranger emnet

killerFly

Anbefalte innlegg

Da va bilen søkk hjennomvåt! Bilen har stått uten dørtrekkene og den plast listen neders med døren! Og det var tydligvis nokk til at bilen va ganske så våt innvendig! Noen som har en god ide på hvordan å få ut fuktigheten uten å ribbe hele bilen innvendig og rive opp hele gulvtrekket? På denne årstiden?

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kupevarmer i bilen da ;)

Ja, det blir no i alle fall varmt! Men bare jeg klarer å drive ut fuktigheten med d! =) For det er en del vann! Skal prøve å tørke opp det meste med svamper og avspapir i morgen! Også lurte jeg på om jeg kansje hadde klart å låne en sånn byggtørker på jobben! Men det skulle vært en lettere måte å gjøre det på! Tror jeg får prøve litt av hvert av forslagene! Men er åpen for flere forslag! :)

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne vinduene og sett på kupèvarmeren;) Hvis du har noen kjenninger som har støvsuger a'la Rainbow sine med vannfilter(bolle du fyller) og som også har reversert blås(slik at du kan suge opp vann med) så anbefaler jeg det. Har blitt brukt ofte her ved sprukne vannledninger og tett avløp i kjelleren sånn at det har blitt "overflatevann" :p funker fjell det :D

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett bilen under tak, åpne alle dører så fordamper det fort hvis det ikker er for kaldt.

Ikke gjør som en del smartinger; lukke bilen helt igjen for å holde varmen inni bilen :P Lite vits da dampen ikke kommer seg ut. Samler seg heller i taket og du blir plaget av gjevnlige drypp når du er ute å kjører :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør varmeapparat på fullt ei god stønd+kupevarmer..

ja, tror faktisk dette holder!

Jeg hadde varmeapparatet på i bilen, mens jeg vasket bilen på statoil..

Varmen stod på null, men som alle gromvolvoer, har jeg konstant varme ved ruten og ved siderutene..

Når jeg var ferdig å vaske, hadde kina-sjokoladene som colli la igjen på gulvet mitt smeltet(!). Det var sikkert 45 grader inni bilen,rimelig varmt der ja!

Og da stod varmeapparatet på kald!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider