Gå til innhold

Hjelp, vann i bilen..

Ranger emnet

killerFly

Anbefalte innlegg

sett bilen under tak, åpne alle dører så fordamper det fort hvis det ikker er for kaldt.

Ikke gjør som en del smartinger; lukke bilen helt igjen for å holde varmen inni bilen :P Lite vits da dampen ikke kommer seg ut. Samler seg heller i taket og du blir plaget av gjevnlige drypp når du er ute å kjører :)

Det er nokk for kaldt! Bilen tørker ikke utvendig engang! :(

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei.

hvis du fortsatt sliter med vann i bilen din så stikk innom den lokale statoilstasjonen din og støvsuge vekk det verste av vannet.

der er det gratis å bruke støvsuger, samt den funker drittbra til å fjerne vann med.

jeg har problemer med at den varmevannventilen til varmluftanlegget lekker og jeg gidder ikke å fikse det så da tyr jeg til statoil sin støvsuger:P

enkelt og greiit:)

etter det er det plutselig mye mindre vann som skal fordampe og da holder det kanskje bare med kupèvarmeren inni bilen en natt eller noe.

HF

_volvoroger;D_

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt ut skumgummi mattene bak, og satt kupevarmeren på fullt! Med vinduet litt på gløtt. Eneste er at jeg håper å slippe å slite ut mattene fremme oxo! For det var vist ikke så lett som bak! Men har tatt di opp litt, så det kommer luft under di! Så jeg håper di tørker opp også! Tsen takk for all hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å ta hageslangen å lag "regn" med å spyle opp i lufta så det bare daler ned slik som regn.

åsså ser du samtidig hvor det kommer inn. (om problemet var når det regner) få en kompis ilage deg å prøv..

mulig der er ved frammruten eller kansje rundt døra?

Min gammle bil lak rundt bakruta.. men fannt ikke noen synlig grund..

Håper du finner ut av det, lekasje er noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det kan være i dørene en plass! For det er helst på høre bak matten det er mest vått! Må være en pakkning kansje! Eller så er det kansje for at jeg ikke har plast bak den døren, bak trekket! Får ikke komme til heller! For når jeg skal ta av vindussveiven, så sitter den bomm fast! Selv om jeg har tatt ut den skruen i midten! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dra den ut, er du mer redd for døra, så maltrakter selve sveiva.

Den er da lett å finne ny.

Nja, men e ikke så lett å finne noen som e grå!!! og kan ikke skade trekket heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må fo all del tvangsfordampe/tørke vannet enn å la det ligge å lage rdt! ta ut så mye du orker av gulvtepper/isolasjon, plastmattene er et minimum! så kjører du med god gløtt på alle vindua, varmen på fullt og lite klær..

selv hadde jeg en 2Kw som sto i halvannet døgn og blåste inn, med alle gulvteppene halveis ute, og det ble helt 100 det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, men e ikke så lett å finne noen som e grå!!! og kan ikke skade trekket heller!

sveiven står jo på noe jalla splines, med plast i sveive(selvsagt) og stål i døra.. kan være noen har fortsatt å mata på sveive oppover etter vinduet er til topps, slik at splinsen i sveiva har hoppa oppå de i døra, så om du prøver å tvinge den litt til ned etter du har sveiva det til bunns..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider