Gå til innhold

Hjelp, vann i bilen..

Ranger emnet

killerFly

Anbefalte innlegg

sveiven står jo på noe jalla splines, med plast i sveive(selvsagt) og stål i døra.. kan være noen har fortsatt å mata på sveive oppover etter vinduet er til topps, slik at splinsen i sveiva har hoppa oppå de i døra, så om du prøver å tvinge den litt til ned etter du har sveiva det til bunns..?

Hmm, det høres ikke så dumt ut! Skal prøve i morgen jeg! Så kan jeg skrive inn hvordan d gikk etterpå! :)

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, har selv masse vann i min 245. vinduet har stått oppe, lurer på om jeg skal sette i en varmeovn, men er usikker på om det blir en del rust under teppet da? Noen som har noe peilig på dette?

Det går sikkert greit! Men du skulle helst ha tatt ut di skumgummi mattene under teppet! For disse suger til seg utolig mye vann og tørker ganske så seint! Så på min 240, at det va noen plater limt i gulvet og lakkert over. Men dette var forran baksetet da! Virker som det skulle en del til får at vannet skulle trekke igjennom di!!

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert greit! Men du skulle helst ha tatt ut di skumgummi mattene under teppet! For disse suger til seg utolig mye vann og tørker ganske så seint! Så på min 240, at det va noen plater limt i gulvet og lakkert over. Men dette var forran baksetet da! Virker som det skulle en del til får at vannet skulle trekke igjennom di!!

hei,

jeg fjernet alle mattene, men det som er lakkert over, det er asfaltplater.

kjøp deg en varmluftpistol på feiltema (ca. 150-200kr), så skraper du de lett vekk!! ps. du bruker da feks. sånn stålsparkel greie i stål, til å skrape vekk med.

mener at bare på gulvet bak førersetene er det 12kg asfaltmatter.

du har også i taket, under føreseter, torpedovegg, bagasjerommet, dører.

du vil få mer "metallisk lyd" i bilen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider