Gå til innhold

Min 740 Turbo (NYE bilder 21.12.07)

Ranger emnet

Lothen

Anbefalte innlegg

Flott har denne bilen blitt ja! Lurte mye på å kjøpe den selv da den lå ute på AutoDB med de bildene som viste her, og med all busmekken jeg har funnet på bilen min kan jeg vel kanskje si at jeg skulle ønske jeg hadde latt valget falle på den du har nå :)

Flott at vi er flere med fine baklamper :)

Ja så bildene av bilen din her, og må si det er en meget pen bil du og har! snakka med radicast og de hadde sluttet og lage dem glassa :( surt og få en i ræva da. Har opplevd og knuse de glassene før :(

Samme hva du sier, så har du ræva bak :)

- 1987 740 Turbo Intercooler

- 1983 760 GLE 16Valve

- 1989 760 GLE (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 6 months later...

Lenge siden sist oppdatering her. Har holdt på med litt forskjellig, som bla. fått tak i en B230FK motor som overhales og skal sttes i bilen sammen med ledningsnett, M90 girkasse og spesial mellomaksel. Har og invistert i ett felgsett til. Ble Superstar Grandeur 7x19 som antagelig skal på bilen etterhvert.

Har og prøvd 760 lykter på bilen, noe jeg synest ble meget fint, men har fortsatt de samme på enda da. Bare prøvde. Kjekt med forandring.

n561787130_138614_4574.jpg

Her er noen dårlige bilder av bilen med superstar felgene

Bilde004.jpg

Bilde006.jpg

Kommer forhåpentligvis mer etterhvert. Har fått tak i et svart delskinninteriør fra 98 940

Samme hva du sier, så har du ræva bak :)

- 1987 740 Turbo Intercooler

- 1983 760 GLE 16Valve

- 1989 760 GLE (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider