Shadow_iX Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Jeg svinger innom hvis jeg husker det.. hehe... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heretic668 Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Jeg kommer og jeg skal sørge for at du husker det Shadow_iX!!! Skal sørge for at han med integraen med spoon anlegget kommer oxo... Siter ------------------------------ ---------HERETIC---------- ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 jeg stiller sef :) hvis jeg orker å kjøre de 400 meterne det er til plassen :D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Skal ikke se bort ifra at jeg tar meg en tur. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Mulig jeg kommer jeg også... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 klaffer bra med at det er frihelga mi og ingen planer.. kommer trillende i tide.. ;) Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by LupoB0Y Skal ikke se bort ifra at jeg tar meg en tur. :) off topic:kult surfebrett du hadde i helga;) er det bilsport neste for deg eller??? fete felger du har i hverfall.. kommer kanksje en liten tur jeg oxo hvis jeg for somlet meg bort en tur...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Jeg kommer jeg oxo... jeg kommer ifra kragerø i telemark... og da midt problem er: jeg veit ikke hvor strømmen er =) hehe... kan jeg få en forklaring? =) skal prøve å skaffe flere biler ifra kragerø... men jeg og dama kommer ihvertfall... se etter en skikkelig kebab tralle =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 i'm there Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Noen fra hamar/gjøvik/lillehammer som har tenkt seg nedover? Mulig jeg tar en tur jeg og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by NoLimit Noen fra hamar/gjøvik/lillehammer som har tenkt seg nedover? Mulig jeg tar en tur jeg og.. Er ikke umulig at jeg tar en tur nedover. Siste helgen på Østlandet på en stund, så da får jeg benytte sjansen til noe annet enn å sitte hjemme.. :D Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Spangen Er ikke umulig at jeg tar en tur nedover. Siste helgen på Østlandet på en stund, så da får jeg benytte sjansen til noe annet enn å sitte hjemme.. :D du kan jo vise frem den nye grombilen din Spangen lol GTD POWA! ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 tar en tur hvis jeg er hjemme.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Har noen kart eller en god forklaring. Har kjørt igjennom Lillestrøm mange ganger, men aldri strømmen som jeg kan huske. Jeg kan litt av veien.... Kjører forbi avkjøringa til SIA og så tar jeg den tunellen som det står strømmen på istedet for å kjøre ned til rælings tunellen. Hvor kjører vi etter å ha kommet ut av den tunellen? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by candyman Har noen kart eller en god forklaring. Har kjørt igjennom Lillestrøm mange ganger, men aldri strømmen som jeg kan huske. Jeg kan litt av veien.... Kjører forbi avkjøringa til SIA og så tar jeg den tunellen som det står strømmen på istedet for å kjøre ned til rælings tunellen. Hvor kjører vi etter å ha kommet ut av den tunellen? Rett frem;) :D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg